کد خبر: ۱۵۴۲۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رحيمي را نمي‌بخشم چون با من نان و نمک خوردند اما لقب کلاهبردار به من دادند.
قاسم دهنوي پس از تساوي مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه امسال اشتباه بزرگي کردم و اتفاقاتي برايم پيش آمد که اصلا خوب نبود.

به نقل از فارس،وي افزود: همين موضوع باعث شد آقايان لقب نادرست کلاهبردار را به من بدهند و وجهه‌ام را خراب کنند. من 10 بار گفتم که اشتباه کردم چون اصلا دوست نداشتم اين اتفاق بيفتد به همين دليل هيچ وقت رحيمي را نمي‌بخشم و از طريق کميته انضباطي برخي حرف‌ها را در مسير قانوني پيگيري مي‌کنم.

وي ادامه داد: اشتباهي که کردم سر تمرينات سپاهان حاضر شدم که اي کاش اين کار را نمي‌کردم. ولي همه چيز تمام شد اما متاسفانه رحيمي با صحبت‌هايش دوباره همه چيز را از نو آغاز کرد. صحبت‌هاي مديرعامل سپاهان که به من لقب کلاهبردار داده بود به دور از مردانگي است. با من نان و نمک خوردند و حتي با ايشان صحبت‌هايي داشتم اما به من لقب کلاهبردار دادند. به نظرم اصلا قبل از اينکه به اصفهان بخواهم بيايم برايم اين پاپوش را درست کرده بودند.

هافبک سرخپوشان تاکيد کرد: با توجه به صحبت‌هايي که انجام شده بود در کميته انضباطي و رسانه‌ها بارها اعلام کردم که اشتباه کردم. گفتم پولم را به وکيلم مي‌دهم تا برگرداند اما او اين کار را نکرد و به من اين موضوع ربطي نداشت. الان هم هر روز مي‌گويند اين کار را فصل گذشته با استقلال کردي اما به تراکتورسازي رفتي که من از شما مي خواهم که بپرسيد آيا از آقاي قلعه‌نويي که من با استقلال تمرين داشتم يا خير؟ يک قرارداد سوري با آبي‌ها بستم اما دوست نداشتم به استقلال بروم.

دهنوي در پايان يادآور شد: امسال متاسفانه چوب اشتباه خودم را خوردم ولي به آقايان بگوييد کلاهبردار خودتان هستيد نه من. اين موضوع را پيگيري خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها