کد خبر: ۱۵۴۱۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هوادارن پرسپوليس مي‌دانند که يکجوري در VIP قلب من قرار دارند.
سپهر حيدري پس از تساوي بدون گل تيمش برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بازي خوبي انجام نداديم، ولي اين ذوب‌آهن با ذوب‌آهن فصل گذشته تفاوت مي‌کند و روز به روز بهتر خواهد شد.

به گزارش ايسنا،وي درباره صحنه‌اي که توپ به دستش خورد، گفت: سرعت توپ بسيار زياد بود و من دستم بسته بود و اين حالت نمي‌تواند هيچ گونه پنالتي باشد و داور درست قضاوت کرد.

مدافع تيم ذوب‌آهن در اين باره که چرا اينگونه به هواداران پرسپوليس ابراز ارادت مي‌کند مگر بازيکن تيم ذوب‌آهن نيست، گفت: هواداران پرسپوليس مي‌دانند که يکجوري در VIP قلب من قرار دارند و به همين دليل مرا تشويق مي‌کنند.

حيدري اضافه‌کرد: هوادارن پرسپوليس فوتبال را خوب مي‌فهمند و درک مي‌کنند چه کسي برايشان زحمت کشيده و چه کسي با جان و دل برايشان فوتبال بازي کرده است. مهد‌مهدوي‌کيا، علي کريمي و کريم باقري بزرگان فوتبال پرسپوليس هستند که عاشقانه بازي کردند و من در حدو اندازه‌ي آن‌ها نيستم يعني من در اين فوتبال کسي نيستم و در اين فوتبال بزرگتر از من هم مي‌آيند و مي‌روند و همين تشويق‌ها است که مي‌ماند.

همچنين سپهر حيدري، مدافع تيم ذوب‌آهن اظهارکرد: در مقابل استقلال اهواز خوب بازي کرديم ولي باخت حقمان نبود، در حالي که در اين بازي خوب بازي نکرديم ولي باخت هم نداديم و اين يعني شناسي که در اهواز نياورديم اينجا جبران شد.

وي افزود: در اين بازي اصلا خوب بازي نکرديم و در حمله عجول بوديم و کاري نکرديم. اين به دليل فشارهاي اوليه فصل است و وقتي بازيکنان از اين فشار خارج شوند تيم روند روبه رشدي را خواهد گرفت.

مدافع تيم ذوب‌آهن ادامه داد: نظر لوکا اين بود که به زمين بروم تا فورواردها و هافبک‌هاي پرسپوليس نتوانند ضربه‌ سر بزنند و خود من هم بتوانم در ضربات آزاد در حمله کمک کنم.

تاميني اضافه کرد: لوکا مرا به زمين فرستاد تا ميانگين قدي تيم که پايين بود افزايش يابد.

وي در خصوص صحنه‌ي خطايي که در دقايق پاياني انجام داد خاطرنشان‌کرد: من فقط پايم را جلوي توپ عباس‌زاده قرار دادم تا شوتش به سمت دروازه نرود و ايشان از پشت به پاي من ضربه زد و کارشناسان داوري در اين خصوص بايد نظر دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها