کد خبر: ۱۵۴۱۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
هواداران پرسپولیس در اصفهان با یک بنر، قهرمانی این فصل را به علی دایی تبریک گفتند.

به گزارش 598 به نقل از  سرویس ورزشی جام، هواداران پرسپولیس در اصفهان با نصب بنر بزرگی در ورزشگاه فولادشهر قهرمانی پرسپولیس را در این فصل تبریک گفتند. روی این بنر نوشته شده بود "دایی سر طلایی به دیار نصف جهان خوش آمدی، قهرمانی مبارکت باد."

 

* سپهر حیدری، قاسم حدادی‌فر، زنیدپور از تیم ذوب آهن پیش از بازی به سمت علی دایی رفتند و برای حضور در میدان از او رخصت گرفتند. محمد نوری، سیدصالحی و رضا محمدی از پرسپولیس هم به سمت بوناچیچ رفتند. بوناچیچ نیز با سیدصالحی برخورد گرمی داشت.

 

*قاسم حدادی فر پیش از شروع بازی بابت عقد قرارداد با پرسپولیس و اینکه نتوانست به این تیم برود از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد.

 

* حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس قصد داشت مارکو و یونس شاکری دو بازیکنی که از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شده بودند را به جایگاه ویژه ببرد اما مسئولان ورزشگاه از این کار ممانعت کردند و به او گفتند باید بلیت جایگاه داشته باشد. پرسپولیس با 20 بازیکن به اصفهان رفته بود.

 

* بوناچیچ سرمربی ذوب آهن قبل از بازی خوش و بشی با علی دایی انجام داد.

 

* مسئولان پرسپولیس برای آنکه اتفاقات دیدار با سپاهان در فصل گذشته تکرار نشود از ورود هرگونه افراد متفرقه به داخل رختکن تیم جلوگیری کردند.

 

* برخی تماشاگران پشت در بسته ورزشگاه ماندند که بیشتر آنها طرفدار پرسپولیس و خواهان حضور در ورزشگاه بودند که در نهایت با همکاری مسئولان به ورزشگاه راه داده شدند.

 

* ماموران راهنمایی و رانندگی سخت‌گیری بیش از اندازه‌ای حتی برای ورود خودروهای خبرنگاران به ورزشگاه انجام دادند که باعث شد برخی از خبرنگاران با تاخیر به ورزشگاه برسند.

 

* هواداران دو تیم پیش از شروع مسابقه به سمت یکدیگر اشیایی را پرتاب کردند که مأموران نیروی انتظامی وارد ماجرا شدند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها