کد خبر: ۱۵۴۰۲۴
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: انتظار نداشتیم داوری که برای مسابقات جام جهانی کاندیدا شده اینگونه سوت بزند.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال قصد شکایت از علیرضا فغانی را دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع به نظر باشگاه برمی‌گردد و من نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم و آنچه مسلم بود این است که اشتباهات فغانی در چند مرحله صورت گرفت که به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای که داور خطای پنالتی اعلام کرد توپ فقط از جلوی صادقی رد شد و به هیچ وجه پنالتی نمی‌توانست باشد. فغانی یک خطا روی پژمان نوری نگرفت و پنالتی که خلیل‌زاده روی قاضی انجام داد نگرفت.

سرپرست استقلال تاکید کرد: به هر حال خودش و خدای خودش می‌دانند که چه اتفاقی افتاده اما به نظرم فغانی بازی را برای سپاهان درآورد. انتظار چنین داوری نداشتیم. ما از دقیقه 60 به بعد موقعیت‌های بالای 80 درصد داشتیم و خوب بازی کردیم اما زمانی که داور پنالتی را به سود حریف می‌گیرد که درست نیست، تمرکز تیم رابر هم زند.

ماجدی یادآور شد: اگر از بین 100 داور یک داور پنالتی که فغانی گرفته بود را درست اعلام کرده بود حرف او درست خواهد بود. داوری که کاندیدای جام جهانی است درست نیست این گونه قضاوت کند. او به سیاوش اکبرپور فحش رکیک گفت و ما این موضوع را فنایی ناظر فدراسیون گفتیم و او گفت که پیگیری خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها