کد خبر: ۱۵۴۰۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
در تمرین عصر امروز استقلال ۳ بازیکن این تیم که در دیدار روز گذشته به میدان رفته بودند، غایب بودند.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال که قرار بود از ساعت 18و 30 دقیقه آغاز شود با 10 دقیقه تاخیر شروع شد.

* مجید صالح مربی استقلال پیش از شروع تمرین اعلام کرد تا زمانی که قلعه‌نویی نیاید او تمرین را آغاز نمی‌کند که پس از چند دقیقه سرمربی استقلال در تمرین حاضر شد. او ابتدا بازیکنان را جمع کرد و درباره اظهار نظر برخی بازیکنان و همچنین گل‌هایی که روز گذشته دریافت کرده بودند، صحبت کرد. قلعه‌نویی نسبت به اظهارنظر برخی بازیکنان گلایه داشت.

* هواداران و بازیکنان در مورد دیدار روز گذشته و همچنین قضاوت فغانی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* پیش از تمرین در یک جمع دوستانه جواد نکونام با بازیکنان صحبت کرد. همچنین نکونام با آندرانیک تیموریان صحبت‌هایی را مطرح کرد.

* در حالی که در آخرین تمرین استقلال پیش از بازی با سپاهان حدود 500 تماشاگران از تمرین آبی‌پوشان دیدن کردند اما برای تمرین عصر امروز حدود 100 نفر حاضر شده بودند.

* سیدمهدی رحمتی، فرهاد مجیدی و حنیف عمران‌زاده غایبان تمرین امروز بودند.

* پس از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه توسط ایمان عالمی و گروه دیگر توسط جواد نکونام به دویدن پرداختند. حاج‌قاسم بدنساز استقلال در تمرین امروز غایب بود.

* خسرو حیدری با آندرانیک تیموریان مشغول دویدن بودند. خسرو لنگان لنگان می‌دوید و این امر باعث شد که قلعه‌نویی به پزشک استقلال بود که اگر او مصدوم است تمرین نکند اما حیدری اعلام کرد می‌تواند آرام بدود.

* شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی در تمرین امروز حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین اعضای کادر فنی استقلال به غیر از امیر قلعه‌نویی در وسط زمین حضور داشتند که صادقی درباره صحنه پنالتی که داور اعلام کرد، توضیح می‌داد.

* پس از 30 دقیقه از تمرین بازیکنان اصلی کمپ را ترک کرده و بازیکنان ذخیره به آقاوسط و بازی در یک سوم زمین در 2 تیم سبز و نارنجی پرداختند. آرش برهانی، نیکبخت‌واحدی از روی نقطه پنالتی، مهران قاسمی و فردین عابدینی از بازیکنانی بودند که گلزنی کردند. در جریان این بازی برهانی و ستار همدانی برخوردی با یکدیگر داشتند که دچار مصدومیت جزئی شد اما پس از مداوا به بازی بازگشتند.

* پس از رفتن بازیکنان اصلی جواد نکونام،‌ آندرانیک تیموریان، پژمان نوری و امیرحسین صادقی در گوشه‌ای از زمین با یکدیگر سپک‌تاکرا بازی کردند. پس از مدتی صادقی جای خود را به قاضی داد.

* میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در حاشیه تمرین اعلام کرد اسم لاوره به جای خسوری یکی از بازیکنان جوان این تیم که مشمول است در لیست آسیایی قرار گرفته البته همه این موارد مشروط به این است که لاوره در تست پزشکی مورد تائید قرار بگیرد.

* لاوره هافبک صربستانی استقلال در دقایق پایانی تمرین در محل کمپ حاضر شد و پس از صحبت با امیر قلعه‌نویی به دویدن کنار زمین پرداخت. قرار است از این بازیکن فردا تست پزشکی گرفته شود.

* جواد نکونام نیز پس از تمرین به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با او روی سکوها صحبت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها