کد خبر: ۱۵۴۰۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
خسرو حيدري هافبک تيم استقلال اظهار داشت : من اولين اشتباه بازي را انجام دادم . اما امير خان گفت، فداي سرت.
 خسرو حيدري هافبک تيم استقلال  در خصوص بازي مقابل سپاهان  گفت: بازي مقابل سپاهان براي استقلال امتيازي در بر نداشت، اما بازي خوبي بود. من اولين اشتباه بازي را انجام دادم که متاسفانه همان توپ تبديل به گل شد. با همه اينها مهمتر از همه برايم جمله‌ اميرخان در بين دو نيمه در رختکن بود که به من گفتند فداي سرت. اين جمله او برايم يک دنيا ارزش داشت و سعي مي‌کنم بهترين بازي‌هايم را در آينده براي استقلال انجام دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي ادامه داد:به نظرم قسمت اين بود که نتيجه اين بازي براي سپاهان باشد چون هرچه موقعيت مي‌ساختيم گل نمي‌شد و شايد اگر تا صبح هم بازي مي‌کرديم نتيجه همين مي‌ماند چون قسمت ما برد نبود. البته همين که با اين بدن‌هايي که هنوز به آمادگي صددرصد نرسيده‌اند اينقدر موقعيت ايجاد کرديم، نشان داديم که اين تيم در آينده حرفهاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

وي گفت: سپاهان تيم بدي نيست  و مثل هميشه سعي داشت  تا در ضدحملات خوب کار کند اگرچه که ما 3 برابر آنها ايجاد موقعيت کرديم.

وي ادامه داد: هفته‌هاي اول هميشه همين است. تا تيم به هماهنگي کامل برسد و بازيکنان جديد در ترکيب جا بيفتند، زمان مي‌برد البته که بازيکنان جديد ما خيلي خوب بازي کردند. با اينحال بايد براي هفته‌هاي آينده تلاش کنيم تا موقعيت‌هايي که مي‌سازيم به گل تبديل شوند.

وي در مورد  قضاوت فغاني در اين بازي گفت: همه ديدند پنالتي که او گرفت، پنالتي نبود. اعلام پنالتي و گل دومي که آنها به ثمر رساندند باعث شد فشار زيادي روي تيم ما وارد شود. معمولا در اين صحنه‌ها داور بايد خيلي نسبت به خطاي پنالتي مطمئن باشد اما واقعا نمي‌دانم در آن صحنه چطور اعلام پنالتي کرد.

وي در مورد مصاف با فجر سپاسي اظهار داشت: بايد اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم تا از کورس عقب نمانيم . ان‌شاء‌الله که هوادارانمان هم حمايت خوبي در شيراز از تيم داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها