کد خبر: ۱۵۴۰۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: اين دستمزد فتح‌الله‌زاده براي تيمي که امسال با سختي بسته شده، نبود که جباري پس از پايان بازي اينچنين مصاحبه کرد.
ميرشاد ماجدي درباره شکست 2 بر يک استقلال مقابل سپاهان عنوان کرد: با وجود تلاش‌ها و فشاري که نيمه دوم وارد کرديم نتوانستيم مانع شکست شويم. به هيچ‌وجه شکست حق استقلال نبود.

به نقل از تسنيم، وي با انتقاد از قضاوت فغاني در اين ديدار تصريح کرد: هنوز متوجه نشدم داور چطور خطاي هند اميرحسين صادقي را گرفت. داور خطاي روي پژمان نوري را در محوطه جريمه سپاهان نگرفت که معتقدم آن صحنه پنالتي بود. ضمن اينکه از دقيقه 75 به بعد 2،3 موقعيت بالاي 80 درصد داشتيم که با بدشانسي نتوانستيم گل بزنيم. کرانچار پس از پايان بازي به هنگام دست دادن به ما گفت شما خوب بازي کرديد ولي شانس نداشتيد.

سرپرست استقلال افزود: روز به روز بهتر مي‌شويم و به هماهنگي کامل خواهيم رسيد. اگر خدا به ما کمک کند در ليگ قهرمانان آسيا نتايج خوبي مي‌گيريم. اين مسئله را در نظر بگيريد که در هفته گذشته به يک‌باره با مصدوميت احمد جمشيديان، هاشم بيک‌زاده روبرو شديم و ساموئل را نيز براي بازي با سپاهان در اختيار نداشتيم. شب گذشته تنها 17 بازيکن داشتيم و روي نيمکت به جاي 7 بازيکن ذخيره 6 بازيکن ذخيره داشتيم. همه اين مسائل دست به دست هم داد تا مقابل سپاهان شکست بخوريم.

ماجدي درباره اعتراض شديدش به فغاني عنوان کرد: فاصله نيمکت ما با صحنه‌اي که پژمان نوري در محوطه جريمه سپاهان روي زمين افتاد 30 تا 40 متر بود، در زمين هم داور مسابقه نيز به صحنه نزديک بود. نمي‌دانم داور چرا آن صحنه را پنالتي نگرفت. داور صحنه‌هاي بازي از جمله خطاي هند صادقي را موشکافانه‌ مي‌بيند ولي چطور اين صحنه را نديد؟

وي اضافه کرد: به نظر مي‌رسيد داور در آن صحنه احساسي تصميم گرفت. وقتي به بخاري دست مي‌زنيم ناخودآگاه دست‌مان را مي‌کشيم تا دچار سوختگي نشويم! به نظر مي‌رسد فغاني هم دچار چنين موضوعي شده بود و خيلي زود و احساسي در صحنه‌ها تصميم گرفت!

سرپرست استقلال در خصوص تشويق‌ مجتبي جباري از سوي هواداران اين تيم گفت: متاسف شدم که جباري پس از پايان بازي عليه فتح‌الله‌زاده صحبت کرد. فتح‌الله‌زاده در هفته گذشته زحمت زيادي کشيد و با ليدرها جلسه گذاشت که به جباري توهين نشود. صحبت‌هاي جباري دستمزد فتح‌الله‌زاده نبود.

ماجدي تاکيد کرد: فتح‌الله‌زاده استخوان خرد کرده اين فوتبال است و در هفته گذشته تاکيد داشت که هيچ‌گونه فحاشي از سوي هواداران استقلال به جباري نشود اما جباري با صحبت‌هايي که انجام داد جوانمردي نکرد. او بايد حرمت بزرگ و کوچک را نگه مي‌داشت.

وي با اشاره به تشويق جباري از سوي هواداران استقلال اظهار داشت: آيا تشويق هواداران خودجوش بود؟ آيا اين مسئله به سياست و تلاش‌هاي مديرعامل استقلال برنمي‌گشت؟ امير قلعه‌نويي و من چقدر قبل از بازي صحبت کرديم که عليه جباري فحاشي نشود؟ چرا جباري با وجود کارهايي که ما قبل بازي کرده بوديم عليه مديريت باشگاه صحبت کرد؟ اين دستمزد فتح‌الله‌زاده براي تيمي که امسال با سختي بسته شده، نبود که جباري پس از پايان بازي اينچنين عليه وي مصاحبه کرد.

سرپرست استقلال در مورد فحاشي هواداران اين تيم عليه فغاني عنوان کرد: بر اين مسئله مهر باطل مي‌زنيم ولي ما که نمي‌دانيم در سکوها چه اتفاقي مي‌افتد. اين موضوع از دست ما خارج است. من که هميشه خودم را کنترل مي‌کنم در صحنه زمين افتادن نوري در محوطه سپاهان به داور اعتراض کردم چه برسد به هواداران که احساسي هستند. اين درحالي است که بيشتر آنها را نوجوانان و جوانان تشکيل مي‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها