کد خبر: ۱۵۳۹۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي چلسي مي گويد در ليگ برتر انگليس پنج تيم براي قهرماني مي جنگندند و به همين خاطر قهرماني در ليگ انگليس از ساير ليگ‌هاي ديگر سخت‌تر است.
چلسي در يک ديدار دوستانه موفق شد با نتيجه‌ دو بر صفر اينتر را شکست دهد تا شاگردان ژوزه مورينيو تورنمنت چند جانبه در آمريکا را با پيروزي آغاز کنند.

به نقل از ايسنا، ژوزه مورينيو، سرمربي فعلي چلسي در چهار ليگ انگليس، ايتاليا، پرتغال و اسپانيا موفق شده است به قهرماني برسد.

ژوزه مورينيو در پاسخ به اين سوال که بازي‌هاي ليگ کدام کشور سخت‌تر است؟ گفت: به نظر من ليگ برتر انگليس سخت‌ترين ليگ براي قهرمان شدن است. در اسپانيا و پرتغال تنها دو تيم براي قهرماني مي‌جنگندند. در فرانسه يک تيم، در ايتاليا در حال حاضر نمي‌دانم چند تيم، ولي زماني که من در آنجا بودم سه تيم براي قهرماني مي‌جنگيدند. در آلمان دو تيم براي قهرماني مي جنگندند و در ليگ انگليس به نظر من پنج تيم هستند که شانس قهرماني در ليگ برتر را دارند. به همين دليل ليگ برتر انگليس سخت‌ترين ليگ براي قهرمان شدن است.

سرمربي چلسي پس از پيروزي بر تيم سابقش در نشست خبري پس از پايان مسابقه، گفت: بازي‌هاي دوستانه را زياد دوست ندارم. دوست دارم تيمم در بازي‌هاي رسمي و مهم به پيروزي برسد.

چلسي بامداد امروز (جمعه ) در اردوي آماده سازي خود در آمريکا موفق شد با نتيجه‌ دو بر صفر اينتر را شکست دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها