کد خبر: ۱۵۳۹۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی استقلال گفت: قبل از اینکه روی نیمکت بنشینیم بر اثر اشتباه گل خوردیم.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست 2 بر یک استقلال در بازی با سپاهان گفت: ابتدا به هواداران استقلال تبریک می‌گویم که در رابطه با جباری برخورد خوبی داشتند. قبل از اینکه روی نیمکت بنشینیم بر اثر اشتباه گل خوردیم اما حاکم بر بازی بودیم و تنها نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم از نظر نفری و تاکتیکی تغییراتی را ایجاد کردیم. در صحنه پنالتی نیز با اینکه از صحنه دور بودم اما هم رحمتی و هم صادقی گفتند پنالتی نبوده و توپ به پشت صادقی برخورد کرده است. بعد از گل دوم نیز تغییراتی داشتیم که سبب شد به گل برسیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در این بازی 11 موقعیت گلزنی ایجاد کردیم. به بازیکنان خود خسته‌ نباشید می‌گویم اما عدالت فوتبال در این بازی رعایت نشد و ما باید 4 بر 2 سپاهان را می‌بردیم. با این حال به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم که توانستند گل خود را خوب حفظ کنند و ما هم بدشانس بودیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تیمش با روشی دفاعی به مصاف سپاهان رفته تصریح کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم. ما مقابل سپاهان دفاعی بازی نکردیم و به ویژه 25 دقیقه پایانی این بازی من را بسیار امیدوار کرد. تیم ما کارش را دیر شروع کرد .

وی گفت: برای این بازی 6 بازیکن روی نیمکت داشتیم و فهرستمان به 18 نفر نرسید. با این حال 25 دقیقه آخر بازی با سپاهان مرا به آینده تیمم امیدوار کرد چرا که در بازی نخست چندان خوب نبودیم اما امروز به بی‌عدالتی فوتبال باختیم. اگر قاضی و اکبرپور موقعیت‌های خود را به گل تبدیل می‌کردند می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم.

سرمربی استقلال درباره قضاوت فغانی اظهار داشت: با شناختی که از داوری فغانی دارم تصور می‌کنم امروز روز خوب او نبود. چرا که 2 ضربه پنالتی روی قاضی و نوری را برای ما نگرفت و یک ضربه پنالتی هم برای سپاهان اعلام نکرد. داور برای حریف ما یک پنالتی گرفت که به هیچ عنوان پنالتی نبود. با این حال اظهارنظر در این رابطه را بر عهده دپارتمان داوری می‌گذارم چرا که عسگری همواره آدم رکی بوده و حقیقت را می‌گوید. با این حال باز هم این برد مبارک سپاهان باشد.

قلعه‌نویی درباره آماده نبودن جواد نکونام و آندرانیک تیموریان تصریح کرد: قبول دارم که آنها آمادگی نداشتند اما با این حال میانه میدان را از دست ندادیم و اگر تیم ما خوب بوده یعنی در خط هافبک نیز عملکرد مناسبی داشته‌ایم. توقعی که از آندو و جواد دارم این است که بهتر از این باشند. با این حال همین که آنها در این شرایط که آماده نبودند بازی و به ما کمک کردند راضی هستم.

وی درباره نبودن یک بازیکن بازیساز در تیم استقلال گفت: این موضوع را قبول دارم اما یک سوال دارم پرکارترین و کم‌کارترین بازیکنان میدان چه کسانی بودند؟

به گزارش تسنیم در این زمان خبرنگاری که از قلعه‌نویی سوال پرسیده بود پاسخ داد: پرکارترین بازیکن رحمان احمدی و کم‌کارترین بازیکن مهدی رحمتی بود.

قلعه‌نویی گفت: درست است؛ بنابراین ما با کیفیت‌تر بودیم. در همان 5 دقیقه آخر نیز می‌توانستیم به گل برسیم. ضمن آنکه ما در نیمه دوم موقعیت‌‌های زیادی داشتیم اما سپاهان تنها یک موقعیت داشت که امید ابراهیمی ضربه کاشته را به تیر دروازه ما زد. در صحنه اعلام پنالتی به سود سپاهان قبل از آن روی فرهاد مجیدی خطا شده بود که نمی‌دانم که چرا فغانی اعلام خطا نکرد؟ همان توپ از روی خط دروازه‌ سپاهان بازگشت و تبدیل به پنالتی ضد ما شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: برای آنکه از قهرمانی خود دفاع کنیم و بتوانیم در آسیا موفق شویم باید بهتر از این کار کنیم.

قلعه‌نویی درباره پیش‌بینی وضعیت استقلال در آسیا تاکید کرد: به طور قطع در آسیا بهتر از این بازی خواهیم کرد. تیموریان و نکونام در آینده به شرایط ایده‌آل خواهند رسید و اضافه شدن گوران نیز در پست هافبک و بازیسازی می‌تواند به ما کمک کند.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است و همچنین به دنبال موفقیت در آسیا هستیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی پیرامون چینش داوران و اختلافات درون کمیته داوران که سبب شده نام داور بازی استقلال و سپاهان 48 ساعت قبل از بازی مشخص نشود، اظهار داشت: ما که نباید به این موضوع پاسخ بدهیم. ممکن است جایی دیگر هم اتفاقی بیفتد و داوری به نفع ما رقم بخورد اما با وجود احترامی که برای فغانی قائل هستیم معتقدم امروز روز خوب او نبود. موقعیت‌های ما نیز گل نشد و 80 درصد خود ما مقصریم که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: با این حال اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و کارشناس ما در تماسی بعد از پایان بازی اعلام کرد که 2 پنالتی بر روی قاضی و نوری گرفته نشده و یک پنالتی هم به سود سپاهان اعلام نشده است.

وی درباره هماهنگ نبودن سمت راست و چپ تیم استقلال گفت: ما روی بیک‌زاده حساب ویژه‌ای داشتیم اما متاسفانه او مصدوم شد. نیکبخت‌واحدی نیز مدت زیادی از فوتبال دور بوده و احتیاج به زمان بیشتر دارد. قبول دارم باید توازن حرکتی در تیم به وجود بیاوریم.

سرمربی استقلال در پایان گفت: ضعف در جناح چپ را به اندازه‌ای قبول دارم و اینکه باید ضعف بازیسازی و توازن در سمت چپ تیم را برطرف کنیم اما امروز پژمان نوری عملکرد بدی نداشت. ما ابتدا از امیرحسین صادقی در این جناح استفاده کردیم که جواب نداد اما سپس پژمان نوری را به آن سمت آوردیم که خوب بازی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها