کد خبر: ۱۵۳۸۸۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۲     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
دو بازيکن فصل گذشته استقلال قبل از بازي به سمت امير قلعه نويي رفته و از وي رخصت گرفتند.

  در حالي که بازي دو تيم استقلال و سپاهان حساس ترين بازي هفته است اما بازيکنان دو تيم با يکديگر برخوردهاي جالبي دارند. هادي عقيلي و علي حمودي با پژمان منتظري برخورد گرمي داشتند. احسان حاج صفي نيز با ستار همداني و کريم بوستاني خوش و بش کرد. از سوي ديگر علي حمودي که اولين انتقالي استقلال به سپاهان بود در سايه جباري قرار گرفت و تماشاگران واکنشي به وي نشان ندادند.

* مجتبي جباري پس از گرم کردن و زماني که قصد داشت وارد رختکن شود توسط تماشاگران رو به روي جايگاه مورد تشويق قرار گرفت. اما اين موضوع با واکنش بقيه تماشاگران مواجه شد و آنها نسبت به تشويق جباري اعتراض کردند.

*اسکوربورد ورزشگاه در مقاطع مختلف به تبليغ بليط هاي اينترنتي پرداخت. البته بعضي از تماشاگران با وجود در دست داشتن بليط الکترونيکي براي نشستن در جاي خود مشکل داشتند که ماموران کنترل بليط بلافاصله دخالت کرده و نفرات بدون بليط را از جاي خود بلند مي کردند.

* اسکوربورد ورزشگاه به هنگام واکنش تماشاگران نسبت به جباري اين شعار را به تماشاگران منتقل کرد.( احترام متقابل به حريف نشانه شخصيت شما است).

*اميد نمازي، سيموئز، دن گاسپار، علي اميري، مهدي تاج و عليرضا رحيمي در جايگاه ويژه حضور دارند. جالب اينجا بود که گاسپار با دوربين شکاري به ورزشگاه آمده بود. مهدي فنوني زاده هم در ورزشگاه حضور داشت ولي 3 همراه او را به ورزشگاه راه ندادند که آنها مجبور به ترک استاديوم شدند.

* هنگامي که  گوينده ورزشگاه اسامي بازيکنان استقلال را اعلام کرد تماشاگران شعار دادند( تيم ملي استقلال!)

*عليرضا نيکبخت واحدي با کتاني آبي رنگ وارد زمين شد و روي نيمکت نشست.

*طرفداران استقلال پرچمم بزرگي که روي آن شماره 10 حک شده بود را در طبقه دوم پهن کردند.همچنين مثل اکثر بازي هاي خانگي پرچم بزرگ 50 متري طرفداران استقلال باز شد.

* امير قلعه نويي به محض ورود به زين به سمت کرانچار رفت و با تمام نيمکت نشينان دست داد.

* ستار همداني و ايمان عالمي از نيمکت جدا شده و در جايگاه ويژه نشستند.

* جواد نکونام با هادي عقيلي برخورد گرمي داشتند و نکونام به محض ديدن مدافع سابق تيم ملي بر سر وي دستي کشيد.

*مجتبي جباري و علي حمودي قبل از آغاز بازي به سمت قلعه نويي رفته و با کل نيمکت نشينان استقلال خوش و بش کردند. در اين لحظه باز هم تماشاگران پيراهن آبي را به رخ جباري کشيدند. از بين سپاهاني ها فقط بولکو و احمدي به سمت سرمربي استقلال نرفتند. احمدي چند سال پيش با قلعه نويي  در سپاهان به مشکل خورده بود.

* تماشاگران استقلال بنري را به ورزشگاه آوردند که روي آن نوشته شده استقلال محبوب اصفهان.

* بعد از گل سپاهان رحمتي از ناراحتي توپ را به آسمان کوبيد.

* عکاسان ورزشي مستقر در پشت دروازه استقلال براي دقايقي با نيروي انتظامي دچار مشکل شدند که اين موضوع منجر به جمع شدن برخي از تابلوهاي تبليغاتي شد.

ديدار دو تيم با گل افشين يک بر صفر به سود استقلال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها