کد خبر: ۱۵۳۸۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: چاره‌اي به جز کسب پيروزي مقابل پرسپوليس نداريم.
 لوکا بوناچيچ در مورد شرايط تيمش قبل از ديدار مقابل پرسپوليس در کنفرانس مطبوعاتي گفت: روند طبيعي خودمان را دنبال مي‌کنيم. انتظارات از تيم بالاست. ما بازي قبلمان را باختيم و پرسپوليس پيروز شده است. آنها روحيه بهتري دارند و بازيکنان خوبي جذب کردند. چاره‌اي به جز برد نداريم و براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم.


به گزارش فارس، وي افزود:‌ هفته قبل مقابل استقلال خوزستان بد عمل نکرديم اما در نهايت بازي را باختيم. هنوز روي تيمم استرس سال قبل وجود دارد و بايد فردا با انگيزه نتيجه بازي را به خودمان اختصاص دهيم. سينا عشوري مصدوم و محروم هستند و اين دو نفر را در اختيار نداريم.


سرمربي ذوب‌آهن در مورد اينکه آيا باخت هفته پيش ربطي به نداشتن مربي بدنساز دارد عنوان کرد: باخت تقصير خودمان است و به اين مسائل ربطي ندارد ما 75 دقيقه خوب بوديم. ممکن است اين مسئله کمي تأثيرگذار باشد اما نمي‌تواند دليل اصلي باخت ما باشد. بايد به ادامه مسابقات فکر کنيم و تمام تمرکزمان را در بازي فردا روي برد بگذاريم.


وي تأکيد کرد: البته صحبت مي‌کنيم و به احتمال فراوان يک مربي را به کادر فني اضافه خواهيم کرد اما باز هم مي‌گويم باخت ما ربطي به مربي بدنساز ندارد. ما زمان کافي براي تمرين نداشتيم و با قرعه سختي نيز روبرو شده بوديم.


بوناچيچ خاطرنشان کرد: پرسپوليس را 4 بار آناليز کرديم. ما نبايد بازي کنيم بلکه اين بازيکنان هستند که در ميدان حضور دارند. تيم ما بسيار با تجربه است و نگران روحيه بازيکنان نيستم اگر تيم جواني داشتيم شايد براي بازپروري روحيه نفرات تيم با مشکل روبرو مي‌شديم.


سرمربي ذوب‌آهن در مورد اينکه آيا نگران عادت کردن تيمش به باخت همچون سال گذشته نيست، اظهار داشت: يک ماه است در ذوب‌آهن حضور دارم نبايد نتايج سال قبل را محور قرار دهيم و با اين کار باعث ايجاد فشار روي بازيکنان و تماشاگران شويم. تنها 45 روز در تيم بودم و حداقل يک ماه تا 45 روز ديگر وقت نياز دارم تا تيم را به شرايط خوبي برسانيم.


وي يادآور شد: نبايد امسال و پارسال را با هم مقايسه کنيم ما روي نقاط ضعفمان کار مي‌کنيم تا شرايط بهتري پيدا کنيم. براي رجب‌زاده و مسلمان تمرينات اختصاصي گذاشتم. يادمان باشد که تأميني و صلصالي يک ماه است کنار هم قرار گرفتند. عرب را هم در خط حمله داريم و شرايط تيممان بهتر خواهد شد.


بوناچيچ در مورد بازيکنان خط مياني تيمش عنوان کرد: به عنوان مربي مطمئناً از باخت راضي نيستم و اين يک موضوع بديهي است. دروازه‌بان و مدافعان ما هيچکدام زير 30 سال سن ندارند و اين کار را سخت مي‌کند. اگر آنها در سطح خودشان بودند اين اتفاق نمي‌افتاد.


وي در پايان در مورد اينکه از خريدهاي تيمش راضي است، گفت: بايد به داشته‌هايمان اکتفاء کنيم تنها 18 جلسه فرصت تمرين داشتم. اکنون زماني براي صحبت کردن باقي نمانده و بعد از ديدار مقابل پرسپوليس و تراکتورسازي مي‌توانيم شرايط تيم را بهتر بررسي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها