کد خبر: ۱۵۳۸۵۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
تماشاگران حاضر در ورزشگاه که از قشر جوان جامعه هستند معتقدند براي حضور در ورزشگاه بايد نزديک به 50 هزار تومان هزينه کنند.
ديدار تيم هاي استقلال و سپاهان در حالي از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد که تا قبل از اذان مغرب استقبال خوبي صورت نگرفه است. تماشاگراني که به ورزشگاه آمده اند با ناراحتي نسبت به گراني بليط ها اعتراض مي کنند. آنها مدعي هستند حضور در استاديوم و تماشاي بازي تيم محبوبشان نزديک به 50 هزار تومان هزينه بر مي دارد. آنها در ابتدا بايد بليط هاي 15 هزار توماني بخرند و سپس کارت شارژ 10 هزار توماني تهيه کنند. هزينه رفت و آمد آنها و همچنين تهيه مواد غذايي به خصوص در ايام ماه مبارک رمضان  را همم که در نطر بگيريم مبلغي حدود 50 هزار تومان مي شود که اين رقمم نسبت به سال گذشته تقريبا دو برابر شده است.

* هواداران تيم سپاهان با پرچم هاي زرد رنگ و با 8 دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه آزادي رسانده اند.

* تعدادي از طرفداران براي تهيه افطار و غذاي گرم در مقابل بوفه ها دچار مشکل شده بودند. مسئولان بوفه ها اعلام کردند تا زمان اذان مغرب به هيچ عنوان غذاي گرم نمي فروشند و فقط ساندويچ هاي سرد ارائه مي کنند. تماشاگراني که هم که روزه هستند براي تهيه غذا بايد تا اذان مغرب منتطر مي مانند تا روزه خود را افطار کنند.

* ماموران راهنمايي و رانندگي با بستن ورودي هاي دو پارکينگ ورودي غربي استاديوم بار ترافيک از سمت غرب به استاديومم را کاهش دادند. سال گذشته اين موضوع مشکلاتي را براي خبرنگاران و مسولان و حتي فيلمبرداران پخش مستقيم ايجاد کرده بود که با اين تدبير مشکل برطرف شده است.

* درست هنگام اذان مغرب بود که سپاهان وارد مجموعه شد و تماشاگران که خود را براي افطار آماده مي کردند نسبت به جباري واکنش نشان دادند. تعدادي از طرفداران روبروي جايگاه در حالي که جباري هنوز نيامده بود شعار مي دادند ( پيراهن آبي بابا غيرت داره).

* هواداران استقلال در راهروهاي استاديوم مشغول مراسم افطار شدند.

* بيرون از ورزشگاه يک دستگاه (ون) براي انتقال خون تماشاگران مستقر شده است.

* مسئولان برگزاري بازي با پخش مداحي حال و هواي ورزشگاه را به سمت ايام شهادت حضرت علي (ع) بردند. حاج حسن خلج براي تشاگران نيز مداحي کرد.

* هنگامي که طرفداران سپاهان مشغول ورود به ورزشگاه بودند با استقلالي ها روبرو شدند که براي دقايقي با هم درگير شدند.

* زلاتکو کرانچار وقتي به همراه چلنگر وارد زمين چمن شد تا از ورزشگاه بازديد کند توسط تمشاگران هو شد. سرمربي سپاهان پس از بازديد از چمن استاديوم به رختکن رفت. پس از اين اتفاق هادي عقيلي نيز به زين آمد که براي طرفداران سپاهان دست تکان داد و همين موضوع کافي بود تا استقلالي ها نسبت به عقيلي هم واکنش نشان دهند.حدود 500 نفر از سپاهاني ها تا اين لحظه در ورزشگاه حضور دارند.

* حدود 20 هزار نفر از طرفداران استقلال تا اين لحظه در ورزشگاه آزادي حضور دارند.

ديدار دو تيم از ساعت 22:15 آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها