کد خبر: ۱۵۳۸۵۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
به گواه اکثر کارشناسان يکي از بهترين گوش چپهاي ايران است. کم حرف مي زند و زياد اهل مصاحبه نيست.
مهرداد جماعتي را مي گوييم مدافع چپ فولاد که حالا به يک بازيکن با تجربه تبديل شده است. اوکه يکي از بازيکنان تاثير گذار فولاد در چند سال اخير است در مصاحبه با سايت گل از بازي با فجر مي گويد.

دومين بازي ليگ در خانه و مقابل فجر؟

بله خب اين اولين بازي ما در فصل جديد در خانه است.تمرينات خيلي خوبي انجام داده ايم و با توجه به اينکه بازي اول خود را باخته ايم هواداران از ما انتظار برد دارند و ما هم مي خواهيم که دل آنها را شاد کنيم. اميدوارم هواداران از ما حمايت کنند تا بتوانيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.البته در مورد فجر هم بايد بگويم که آنها تيم خوبي هستند مي خواهند به روزهاي اوجشان برگردند و خيلي با انگيزه هستند. به هر حال ما در خانه بازي مي کنيم و در اهواز به تيمي باج نمي دهيم.

فکر مي کني امسال فولاد مدعي باشد؟

چرا نباشد،ما 90 درصد از بازيکنان فصل قبلمان را حفظ کرده ايم و در پستهاي مورد نياز هم بازيکن گرفته ايم يقين دارم که مدعي هستيم و جز تيمهايي هستيم که براي قهرماني تلاش مي کنند.

سال جام جهاني است فکر مي کني بتواني خودت را به اين تورنمنت برساني؟

بازي در جام جهاني آرزوي هر بازيکني است من هم دوست دارم در تيم ملي باشم تا به جام جهاني برسم.تصميم دارم اين فصل را با انجام بهترين بازي هايم بتوانم نظر مساعد مربيان تيم ملي را جلب کنم.

الان فولاد با چه سيستمي بازي مي کند و تو کجاي اين سيستم هستي؟

فولاد مثل هميشه و مثل هر سال با سيستم 4-2-3-1 بازي مي کند و من دفاع چپ هستم.

چرا کم مصاحبه مي کني؟

خب من بيشتر فکرم درگير فوتبال است و تمرکزم روي اين قضيه است. سعي مي کنم زياد مصاحبه نکنم نه اينکه از رسانه ها فراري باشم نه اما باور کنيد خيلي روي فوتبالم تمرکز دارم واگرنه چيز خاصي نيست.

فکر مي کني در بازي با فجر چه نتيجه اي رقم بخورد؟

خب ما براي بر بازي مي کنيم به اميد خدا مي بريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها