کد خبر: ۱۵۳۸۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
مربیان تیم فوتبال استقلال پیش از بازی امشب برابر سپاهان، زردپوشان را برای بازیکنان خود آنالیز کردند.

جام ورزشي؛ تیم فوتبال استقلال از عصر دیروز اردوی آماده سازی خود را برای رویارویی با تیم سپاهان در هتل المپیک آغاز کرده است. ساعت 10:30 صبح امروز، کادرفنی جلسه فنی خود را برگزار کردند.


بازیکنان استقلال در ساعت 12:30 زیر نظر کادر فنی، تمرینی سبک را برای آماده سازی پیش از بازی در محوطه هتل پشت سر گذاشتند. طبق برنامه، جلسه آنالیز و تعیین ترکیب، ساعت 13:30 با حضور کادر و بازیکنان برگزار شد.


* با توجه به اینکه تیم برای این بازی با 17 بازیکن به اردو رفته است، فرهاد مجیدی تنها بازیکنی است که در این اردو هم اتاقی ندارد. جی لوید ساموئل به دلیل محرومیت و هاشم بیک زاده و احمد جمشیدیان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در این بازی نبودند.


از سوی دیگر، نام جواد نکونام و آندرانیک تیموریان برای این بازی در لیست تیم قرار گرفت.


* خبر ديگر از اردوي استقلال اينكه قلعه نويي براي جمع كردن حاشيه هاي تيمش دست به دامان مجيدي شده است. سپاهان آنقدر حریف قدری برای استقلال هست که امیرقلعه نویی روی غرورش پا بگذارد و از فرهاد مجیدی کمک بطلبد!


امیر قلعه نويی که عزمش را برای شکست سپاهان جزم کرده، نمی خواهد غرور مانع از پیروزی اش برابر کرانچار شود. به همین خاطر می خواهد از تمام قوایش برای این رقابت استفاده کند.


در همین راستا سرمربی استقلال از فرهاد مجیدی خواسته تابرای این پیروزی به او کمک کند. قلعه نویی همچنین می خواهد با کمک مجیدی حواشی حول تیم استقلال را جمع کند. گفته می شود سرمربی استقلال در جلسه ای با مجیدی درباره مسائل حاشیه ای  صحبت کرد و از او خواست با توجه به رفاقتی که باسایر بازیکنان دارد حاشیه ها را در تیم جمع کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها