کد خبر: ۱۵۳۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۵ تير ۱۳۹۰
دبير ستاد مردمي حجاب و عفاف گفت: برخي از لباس‌هاي ارائه شده در نمايشگاه‌هاي پوشش اسلامي قابليت كاربرد در سطح جامعه را ندارند همچنين قيمت برخي ديگر از آنها بسيار بالاست.

سميرا خطيب‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: فعاليت‌هاي مختلف در جهت بهبود وضعيت حجاب و عفاف در جامعه قابل تقدير است اما بايد توجه داشت كه در برگزاري نمايشگاه‌هاي حجاب و عفاف، لباس‌هاي ارائه شده كاملاً مطابق با معيارهاي اسلامي باشند.

وي افزود: برخي از لباس‌هاي ارائه شده در نمايشگاه‌هاي پوشش اسلامي قابليت كاربرد در سطح جامعه را ندارند همچنين قيمت برخي ديگر از آنها بسيار بالاست البته بايد توجه داشت كه اصل حركت برگزاري نمايشگاه حجاب و عفاف را نمي‌توان زير سؤال برد و بايد تلاش كرد تا نقاط ضعف اين نمايشگاه‌ها برطرف شود تا شاهد بهبود وضعيت پوشش در سطح جامعه باشيم.

* خلأ وزارت ارشاد در فرهنگ‌سازي براي پوشش مناسب

دبير ستاد مردمي حجاب و عفاف با بيان اينكه انتقادهايي به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و صدا و سيما در زمينه گسترش حجاب و عفاف در كشور وارد است، گفت: چرا وزارت ارشاد و صدا و سيما اقدامات مناسبي را در زمينه فعاليت‌هاي فرهنگي انجام نمي‌دهند، يكي از عرصه‌هايي كه وزارت ارشاد بايد خلأ خود را جبران كند، فرهنگسازي در زمينه پوشش مناسب است.

خطيب‌زاده عنوان كرد: ستاد مردمي حجاب و عفاف با مسئولان مختلف از جمله وزراي ارشاد و آموزش و پرورش جلساتي را برگزار خواهد كرد تا علت ضعف آنها را در اجراي قانون گسترش فرهنگ حجاب و عفاف بررسي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها