کد خبر: ۱۵۳۵۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
بازيکن سابق آلومينيوم و حال حاضر مس کرمان گفت: جا دارد از زحمات آقاي تقوي تشکر کنم چرا که ايشان براي تيم خالصانه زحمت کشيد و هر چه در توان داشت براي تيم گذاشت.
هافبک فصل قبل آلومينيوم که در فصل جديد به مس کرمان آمد يکي از بازيکنان تأثيرگذار اين تيم برابر راه آهن بود .

محمود تيغ نورد که با مس مي خواهد فصل خوبي را پشت سر بگذارد در آستانه بازي با استقلال خوزستان حرف هاي جالبي را به سايت گل گفت .

نظرت در مورد تغيير سرمربي و آمدن ياوري چيست ؟

جا دارد از زحمات آقاي تقوي تشکر کنم چرا که ايشان براي تيم خالصانه زحمت کشيد و هر چه در توان داشت براي تيم گذاشت . در مورد رفتن ايشان هم بايد بگويم خود ايشان صلاح کارشان را مي دانند و من نمي خواهم در مورد ايشان چيزي بگويم . اما در مورد آقاي ياوري بايد بگويم ايشان تجربه زيادي در فوتبال ايران دارد و قطعاً آقاي ياوري مي تواند ياور بزرگي براي مس باشد .

بازي با استقلال خوزستان را چطور مي‌بيني ؟

استقلال خوزستان بازيکنان بزرگ و اسمي گرفته . اما بايد بگويم در فوتبال امروز اسم ها بازي نمي کنند و اين بازي با توجه به اينکه در خانه ماست قطعاً به دنبال کسب 3 امتياز هستيم تا 4 امتيازي شويم و دل هواداران را شاد کنيم .

مس کلا هواداران به خصوصي دارد . قبول داري؟

به نظر من هواداران دلسوزي هستند که به تيم خودشان تعصب خاصي دارند . ما مي توانيم با حمايت آنها به موفقيت هاي بزرگي برسيم . شک نکنيد در اين فصل هواداران مس کرمان را براي حريفان به جهنم تبديل مي کنند .

فکر مي کني اين فصل مس بتواند نتايج خوبي بگيرد ؟

مطمئن باشيد مجموعه مس به دنبال اهداف بزرگي هستند و به موفقيت مي رسند . مس اين فصل چراغ خاموش حرکت مي کند و خودمان را به بالاي جدول مي رسانيم .

راستي از تيم سابقت آلومينيوم چه خبر ؟

خب من خاطرات خوبي با آلومينيوم دارم و پيگير کارهايشان هستم . تيم خوبي جمع کرده اند و اميدوارم که دوباره آنها را در ليگ برتر ببينم . من هرجا باشم براي آنها آرزوي موفقيت مي کنم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها