کد خبر: ۱۵۳۵۸۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي بيانکونري‌ها عنوان کرد يوونتوس براي دفاع از عنوان قهرماني‌اش در فصل آينده سري A ايتاليا 6 رقيب خواهد داشت.
تيم فوتبال يوونتوس که خود را آماده فصل 14-2013 رقابت‌هاي سري A ايتاليا مي‌کند، اميد دارد با سرمربي 44 ساله خود به سومين قهرماني متوالي‌اش در سطح اول فوتبال ايتاليا برسد.

به گزارش تسنيم، آنتونيو کنته به روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ايتاليا گفت: عيار تيم‌ها تغيير مي‌کند و رقباي ما در حال قدرتمندتر شدن هستند. به نظرم در فصل پيش‌رو سري A شاهد رقابتي تنگاتنگ بين تيم‌هاي مدعي خواهيم بود. ميلان و اينتر که هميشه مدعي بوده‌اند و ناپولي هم پول خوبي خرج کرده و مربي نامداري را به خدمت گرفته‌ است.

وي افزود: از طرفي ديگر فيورنتينا نيز اميدهايي براي قهرماني دارد. اين تيم علاوه بر ماريو گومز، جوزپه روسي را هم در اختيار دارد. در اين فصل لاتزيو نيز ترکيب خود را تقويت کرده و رم هم با فروش مارکينهوس عوايد خوبي حاصلش شده است.

سرمربي 44 ساله بيانکونري‌ها تصريح کرد: ما همچنان در تعقيب تيم‌هاي بزرگ اروپايي هستيم و اميدواريم به آن نقطه‌اي که مدنظر داريم، برسيم. در حال حاضر جلوتر از اهدافي که تعيين کرده بوديم، هستيم. زماني‌که به باشگاه يوونتوس آمدم هدف ما رسيدن به قهرماني در اسکودتو ظرف 3 سال بود که تا به امروز به 2 قهرماني رسيده‌ايم.

کنته در خصوص کارلوس توز و فرناندو يورنته، خريدهاي جديد يوونتوس اظهار داشت: توز بازيکني فوق‌العاده است. او فوتباليستي حرفه‌اي و انساني خارق‌العاده است. کارلوس براي تيم سخت تلاش مي‌کند. يورنته هم فوتباليستي ايده‌آل است. با روحيه بالايي که او دارد ديدنش در تمرينات لذت‌بخش است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها