کد خبر: ۱۵۳۵۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال مي‌گويد: بازي استقلال و سپاهان به نوعي جنگ گلادياتورها است.

حنيف عمران زاده در گفت و گو با فارس،در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال قبل از ديدار با سپاهان،رويارويي جباري با هواداران استقلال و مسائل ديگر صحبت هايي را انجام داده که در زير مي خوانيد:

- ظاهرا در ترين دو روز پيش ناراحت بودي که چک اسپانسر پول نمي شود. درست است؟

روزي که قرار بود من با استقلال تمديد کنم مقرر شد چک اسپانسر من را پاس کنند و پيگير آن باشند. فتح الله زاده قول داد که اگر چک اسپانسر پاس نشد آن را از من بگيرد و به جايش پول به من بدهد اما من از فتح الله زاده گلايه دارم چون اعتقاد دارم اگر او شخصا پيگير کارم باشد مي تواند پول من را از اسپانسر باشگاه بگيرد.

- مگر فتح الله زاده پيگيري نکرده است؟

پيگيري کرده است اما فعلا اميري در حال تماس با مسئولان شرکت است. بدون تعارف من که با آن شرکت قرارداد نبسته ام من با باشگاه استقلال و شخص مديرعامل قرارداد امضا کردم. در اين مدت هم مي دانستم باشگاه پول ندارد و هميشه گفتم که فتح الله زاده تنهاست و بايد به او کمک شود اما از او توقع دارم به عنوان شخص اول باشگاه پيگير کارم باشد. آخر مگر مي شود اسپانسر باشگاه از اين تيم استفاده کند و پولش را ندهد؟ به همين خاطر است که مي گويم اگر فتح الله زاده يک هفته پيگير کارم باشد پولم را مي گيرد. به خدا از آخرين باري که با او حرف زدم 40 روز گذشته اما هنوز هيچ خبري نيست.

- ظاهرا قلعه نويي هم در جريان است.

بله او هم مي داند. من خيلي گرفتارم و مربيان و مسئولان باشگاه هم مي دانند که به خاطر عقب افتادن طلبم و بدهي که به يک نفر دارم مجبور هستم قرض کنم و تاوان بدهم. حتي مهدي رحمتي و اميري خيلي پيگير کار شدند ولي ظاهرا فايده اي ندارد. به خدا من خرج حانواده ام را مي دهم و مسئوليت چند نفر را بر عهده دارم. آخر چه داستاني است که پيراهن باشگاه مورد استفاده آقايان قرار مي گيرد اما پول آن را پرداخت نمي کنند. من مي دانم باشگاه پول ندارد و نخواستم که در اين مدت به آنها فشار بياورم ولي شما را به خدا شرايط من را هم درک کنيد.

- اما ظاهرا فتح الله زاده به هيچ بازيکني پول نداده و تا آنجا که توانسته از تجربه اش در نقل و انتقالت استفاده کرده است.

انصافا نمي دانم او به چه کساني پول داده و کلا از اين اخلاق ها ندارم که بپرسم ولي من هم شنيدم که بقيه پول گرفته اند و مثل اينکه سر من بي کلاه مانده است.در اين سه چهار سالي که در استقلال بودم يک بار به دفتر فتح الله زاده نرفتم که بگويم پولم را بدهيد. فتح الله زاده خودش مي داند که چه اخلاقي دارم و هيچ وقت منکر زحمات او نشدم حتي در اين چند وقت چند بار جلوي خودم زنگ زده و کارم را پيگير شده اما از او مي خواهم که فکر کند پول عمران زاده پول خودش است.خدا را خوش نمي آيد که من 90 درصد پول سال گذشته ام را نگيرم. من براي اين تيم زحمت کشيدم، هر روز به محل تمرين رفتم و برگشتم، وقت گذاشتم، دوري از خانواده ام را تحمل کردم و با تيم به اين شهر و آن شهر رفتم و آخرش هم اينگونه شده که براي گرفتن پولم دارم به گريه مي افتم! شما خودتان را جاي من بگذاريد چه حسي به شما دست مي دهد؟!

- بگذريم... بازي با سپاهان را چطور مي بيني؟

سپاهان تيم گردن کلفتي است که در اين چند سال خيلي خوب کار کرده است.مي دانيم که بازي سختي داريم اما ما هم استقلال هستيم و مقابل تماشاگرانمان بازي مي کنيم. آنها هم پنجشنبه کار سختي دارند و فکر مي کنم اين بازي جنگ گلادياتورها است.

- فکر مي کني برخورد هواداران با جباري و حمودي چيست؟

جباري و حمودي دو بازيکن خوب هستند که براي استقلال زحمت کشيدند و من در همه بازيها براي آنها آرزوي موفقيت مي کنم به جز استقلال.اميدوارم هواداران ما هم منطقي برخورد کنند و طوري برخورد کنند که شخصيت همه حفظ شود. اميدوارم هواداران کاري نکنند که جو استاديوم خراب شود و از آنها مي خواهم فقط تيم خود را تشويق کنند به اين اميد که شاهد يک بازي زيبا باشند.

-خيلي ها مي گويند اين بازي فينال ليگ است...

فينال نه چون خيلي از بازي ها باقي مانده است اما بازي خيلي جاندار است و نبرد تک تک بازيکنان هم مي تواند ديدني باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها