کد خبر: ۱۵۳۵۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روز قدس یکی از مهمترین یادگارهای حضرت امام(ره) است، گفت: روز قدس مبارزه مستقیم و صریح در مقابل صهیونیسم بین‌المللی است.
حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس یکی از مهمترین یادگارهای حضرت امام(ره) است و این روز در واقع یک نوع مبارزه مستقیم و صریح در مقابل صهیونیسم بین‌المللی است.

وی در خصوص حضور گسترده در راهپیمایی امسال گفت: روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته به دلیل شرایط منطقه و موضوع مصر پرشورتر برگزار خواهد شد. روز گذشته آمریکایی‌ها در مصر اعلام کردند که حکومت مصر باید با اسرائیل همخوانی داشته باشد وگرنه مردمی که مخالف اسرائیل هستند از مصر خارج شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: انشاءالله روز قدس امسال در سطح جهان قوی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

حجت‌الاسلام سالک در خصوص پیام‌های روز قدس به دنیا خاطرنشان کرد: وحدت امت اسلام در مقابل جبهه سلطه، استکبار و صهیونیسم یکی از پیام‌های روز قدس است. آمریکا و اسرائیل رو به اضمحلال هستند و دست و پا می‌زنند که خود را نگه دارند و دلیل آن نیز جنگ 33 روزه، 22روزه و 8 روزه است، ولی در این شرایط در جهت برخورد با اسرائیل آمادگی خوبی وجود دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم وحدت مسلمانان سفره اسرائیل را برچیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها