کد خبر: ۱۵۳۴۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که انتظار دارد هواداران استقلال رفنار نه‌چندان خوشایندی با مجتبی جباری داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی استقلال و سپاهان گفت: از حضور خبرنگاران در این نشست بسیار خوشحال هستم چراکه نشان می دهد برای مسابقه فردا این علاقه بین رسانه‌ها وجود دارد.به نظرم برای جمعیت هواداران دو تیم هیچ چیز زیباتر این نیست که دو تیم قدرتمند رودرروی یکدیگر قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مسابقه آخر ما در جام حذفی و لیگ برتر در همین ورزشگاه بود که به تساوی انجامید و حتی در دیدار رفت مقابل استقلال این تیم ما بود که مغلوب شد. در جام حذفی لحظات دراماتیکی را شاهد بودیم و به همین دلیل فردا انتظار بازی زیبایی را دارم. استقلال و سپاهان نفرات خوبی دارند و از لحاظ تاکتیکی تیم‌های خوبی هستند. همین نکات تضمین خوبی برای تماشای یک بازی جالب توجه است، هرچند در ابتدای لیگ همه تیم ها دنبال افزایش تعداد برد هستند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: نگرش من نسبت به سپاهان این است که ما قوی‌تر شدیم. رحمان را بازگرداندیم و حمودی،کریمی، جباری و آرش افشین را ملحق کردیم. نفراتی را نام بردم که باحضور خودشان می توانند به نحوه کیفی بازی‌ها اضافه کنند. اگر بخواهیم خودمان را  روی  75 دقیقه نخست بازی سپاهان و فولاد متمرکز کنیم انتظار بازی مانند آن را مقابل استقلال دارم. همچنین انتظار ورزشگاهی پر از جمعیت را دارم.

کرانچار تصریح کرد: مصدوم نداریم و تنها لیگامنت های زانوی راست سوکای در اردوی آماده سازی دچار مشکل شد و همه نفرات از جمله حاج صفی را که  محرومیتی از سال قبل داشت در اختیار داریم.

وی درباره نفراتی که سپاهان این فصل به خدمت گرفته گفت: هر تیمی به دنبال جذب نفرات خودش است. در دفاع  راست حمودی را آوردیم که می توانیم  او را به خط دفاعی ملحق کنیم. خلیل زاده در قلب دفاعی می تواند کیفیت بهتری را  اضافه کند. نویدکیا نیزاز پارسال مصدوم بود و به همین دلیل جباری را اضافه کردیم که جایگزین خوبی  برای نویدکیا است.

وی گفت: یعقوب کریمی و آرش افشین بعنوان دو ملی پوش جوان اضافه شدند و فراموش نکنید بازگشت احمدی تامین امنیت دروازه ما را بالا برد. پارسال از گردان راضی بودم و او موفق به انجام همین کار شده بود.

سرمربی سپاهان افزود: سپاهان می تواند نقش بزرگی در جام حذفی و لیگ ایران ایفا کند. در کنار استقلال، پرسپولیس و سپاهان این فولاد است که قطعا خودش را به جمع مدعیان ملحق خواهد کرد و شاید تراکتورسازی  هم  به این جمع ملحق شود هرچند برداشتم این است که تراکتورسازی نسبت به سال قبل ضعیف تر شده است.

کرانچار درباره عکس العمل احتمالی هواداران استقلال نسبت به مجتبی جباری گفت: من انتظار دارم تماشاگران استقلال عکس العملی نشان دهند که شاید نه چندان خوشایند باشد چراکه مجتبی برای آنها بازیکن محبوبی بوده است. جباری یک بازیکن حرفه ای و بزرگ است و تحت تاثیر چنین فشاری قرار نخواهد گرفت و آگاه هستیم که کار بر او راحت نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه سال گذشته استقلال رکورد شکست ناپذیری سپاهان در اصفهان را شکست و تیم اصفهانی از لیگ هفتم تاکنون نتوانسته طلسم شکست دادن استقلال را در لیگ بشکند گفت: سعی می کنیم با کار تیمی خودمان و توانایی بازیکنان به دنبال راهی برای پیروزی در آزادی باشیم. این درست است که ما دو بازی قبلی در آزادی را مساوی و حتی در خانه خودمان بازی را به استقلال واگذار کردیم اما در حال حاضر به لحاظ شروع آماده سازی قبل فصل زودتر از استقلال، شاید نسبت به این تیم اولویت داشته باشیم.

کرانچار درباره قرار نگرفتن نام نویدکیا در میان مصدومان سپاهان گفت: محرم فصل گذشته مصدوم بود و چندین بار جراحی  زانو را تجربه کرد.  فصل گذشته هم با دشواری بار بزرگی را به دوش کشید  اما اکنون با تمرین سبک و درمان ها سعی داریم او را به آن فرم مورد نظر برسانیم و آرام آرام به تیم ملحق کنیم. به این دلیل او را در فهرست مصدومان قرار ندادم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها