کد خبر: ۱۵۳۴۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۱۴ تير ۱۳۹۰

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز به نقل از الجزیره،رسانه های آمریکایی ایران را به تلاش برای پر کردن جای آمریکا در افغانستان و عراق متهم می کنند

روزنامه نیویورک تایمز چاپ آمریکا با انتشار گزارشی ادعا کرد که همزمان با تصميم آمريکا به بيرون کشيدن نيروهای نظامی اش از عراق و افغانستان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلاح های بيشتری در اختيار شبه نظامیان این دو کشور قرار داده است.

این روزنامه امریکایی به نقل از مقامات آمريکايی از حمله گسترده نيروهای امنيتی عراق به شبه نظامیان آن کشور خبر داده است که مسئول بيشتر حملات مرگبار عليه نيروهای آمريکا شناخته شده اند.
به نوشته اين روزنامه عدم تمايل دولت نوری المالکی نخست وزیر عراق به مقابله با شبه نظامیان عراق، موجب نگرانی مقامات آمريکایی شده است.

این روزنامه در ادامه گزارش خود منتشر کرد که سپاه پاسداران راکت هايی با برد بيشتر در اختيار عناصر طالبان قرار داده که توان آنها را در هدف گرفتن نيروهای آمريکا و ناتو بالا برده است.
در همین راستا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار مطلبی مدعی شد که جمهوری اسلامی، با استفاده از تجهيزات پيشرفته مخابراتی، اينترنت این دوکشور را همچنان زيرنظر دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها