کد خبر: ۱۵۳۳۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
پنداری اصلاح‌طلبان، همان‌هایی که فتنه ۸۸ را باعث و بانی بوده‌اند، دوباره قصد دارند با افراط‌گری‌های خود چالشی را برای دولت آینده درست کنند.

به گزارش 598، محمد صفری سردبیر روزنامه سیاست روز یادداشتی با عنوان «کاسه لیسان داغ‌تر از آش» را در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت که در ذیل آمده است.

پنداری اصلاح‌طلبان، همان‌هایی که فتنه 88 را باعث و بانی بوده‌اند، دوباره قصد دارند با افراط‌گری‌های خود چالشی را برای دولت آینده درست کنند.

مواضع و سخنان و تحلیل‌های روزنامه‌ای این طیف سیاسی حال و هوای تندروی‌های زمان دولت اصلاحات را به مشام می‌رساند. شخصیت‌هایی که در آن زمان هر کدام به نوعی آتش‌بیار معرکه بودند و روزنامه‌هایی که به آلوده کردن فضای سیاسی دامن می‌زدند. انگار یادشان رفته است که همان‌ها 18 تیر را آفریدند و از کاه کوه ساختند و با تیتر درشت نوشتند، «کوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شد.» و اکنون کاسه داغ‌‌تر از آش شده‌اند و داعیه ‌مادری سر داده‌اند که ویرانه تحویل آقای روحانی خواهد شد و خودرا آن‌گونه ولایت‌پذیر و ولایت‌مدار نشان می‌دهند که یادشان رفته است اصلا گوش نمی‌دهند به توصیه‌های رهبری که بارها گفت، عملکرد خوب و بد دولت را با هم ببینید.

به یادتان می‌آورم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای هیأت دولت در پنجمین روز ماه مبارک رمضان با ایشان با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه‌های خارجی و برخی‌ها در داخل برای نادیده گرفتن تلاش‌های دولت افزودند: «بعضی حتی کارهای ملموس دولت را نیز انکار می‌کنند اما مهم این است که تلاش‌ها و زحمات انجام شده در فضای عمومی کشور بیان و ثبت شود.»

و پس از آن، پیروزی حسن روحانی در انتخابات را پیروزی خود می‌دانید و جناح مقابل را متهم به مصادره آن می‌کنید. اگر کمی سیاست داشتید این پیروزی را پیروزی خود نمی‌پنداشتند و دیگری را متهم به مصادره به خاطره هذیان‌گویی ناشی از شکست سنگین در انتخابات ارزیابی نمی‌کردید، که اگر چنین بود جناح مقابل هم مانند شما جرزنی می‌کرد و 18میلیون رای را به حساب نمی‌آورد. همان کاری که شما در 22 خرداد 88 کردید.

شاید یادتان رفته است. یادآوری می‌کنم که رفتارهای ساختار‌شکنانه اصلاح‌طلبان مانند اهانت به مقدسات، اعلام حاکمیت دوگانه و تحصن در مجلس، اعتراض غیر قانونی به انتخابات ریاست جمهوری و ادعای تقلب، تمکین نکردن به توصیه‌ها و درخواست‌های رهبری، عاشورای 88 و چندین اقدام دیگر شما را چه می‌توان نامید؟

اگر اینها افراط نباشد، پس افراط را شما برایمان معنی کنید!

شما افراط‌گرایان اصلاح طلب یا اصلاح طلبان افراط گرا اگر در همین انتخابات گذشته کاندیدای اصلی‌تان شکست می‌خورد باز هم قصد داشتید همان فضای فتنه 88 را درست کنید، اما خودتان فهمیدید که نامزد شما جایگاهی ندارد و اگر اکنون نگران برخی افراد و شخصیت‌های افراطی اصلاح طلبی هستید که یا در زندان، دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند یا در حصر خانگی با احکام قانونی هستند، به این جمله رهبر انقلاب که همین دو روز گذشته در دیدار دانشجویان با ایشان بیان کردند، توجه کنید، «در جلسات خصوصی می‌گویند تقلبی رخ نداده بود، پس چرا کشور را دچار آن ضایعات کردید و به لبه پرتگاه بردید در فتنه اگر خدا کمک نمی‌کرد و مردم به جان هم می‌افتادند، می‌دانید کشور به چه روزی می‌افتاد؟»

آقایان اصلاح طلب تندرو که تصور می‌کنید با انتخاب روحانی، جان گرفته‌اید، اگر می‌گویید اصولگرایان می‌خواهند مصادره کنند دولت اعتدال را، آنگاه حسین شریعتمداری، حسین الله‌اکرم، روح‌الله حسینیان، روحیم‌پور ازغدی و ... را به وزارت برسانند، (که البته هیچ یک از این افراد داعیه‌ وزارت هم ندارند)، شاید توقع داشته و دارید که آقای روحانی، عبدالله نوری را وزیر کشور کند و عطاالله مهاجرانی را هم وزیر ارشاد. باب میلتان هست؟ تاج‌زاده چطور؟! به درد وزارت علوم می‌خورد؟

معاون اولی را هم به آقای ... بدهید.

آقایان اصلاح طلب افراطی، شما را به سخنی دیگر از رهبر انقلاب ارجاع می‌دهم، «مساله اصلی در فتنه 88 قانون‌شکنی و رفتار غیر نجیبانه جماعتی بود که مقابل قانون ایستادند و به ایران خسارت زدند. چرا مدعیان تقلب برای مواجهه با مساله، اردوکشی خیابانی کردند؟ چرا عذرخواهی نمی‌کنند؟»

سران کنونی شما اصلاح طلبان، آنقدر غرور و تکبر نابجا دارند که حتی از یک عذرخواهی هم دریغ می‌کنند که هیچ، اصرار بر درستی رفتار و کردار خود از انتخابات 88 تاکنون هم دارند و اکنون این پیروزی را پیروزی گفتمان خود می‌دانند. تحلیل شما درست که نیست، ناصواب است. شعار اعتدال آقای روحانی به کجای شما افراط‌گرایان و کشور را به فتنه‌کشان، می‌خورد که آن را به خود می‌چسبانید؟ اکنون با این گفتمانی که شما به راه انداخته‌اید بیم آن می‌رود که اعتدال را به افراط بکشانید، که گمان می‌رود هدفتان هم همین است.

کشور چارچوبی دارد و قانون، همه از جمله شما مدعیان دلسوزی برای کشور و مردم باید به آن تمکین کنید ولاغیر. حال چه شده است که اینقدر مردم مردم می‌کنید؟! و سنگ آنها را به سینه می‌زنید. اگر خیلی نگران مردم هستید، عقلانیت و درایت به خرج دهید و آتش بیار معرکه نشوید. همین کفایت می‌کند.شما سنگ خود را به سینه می‌زنید. نگران کابینه و مردم و اوضاع اقتصادی کشور هم نیستید.

شما مترصد فرصتی هستید تا به قول خودتان فضای باز برای تنفس داشته باشید که بار دیگر کشور را به آشوب بکشید. خودتان بنشینید و نگاه کنید در این چند ساله چه گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی در کشور ایجاد چالش و فتنه کرده‌اند؟ اصولگرایان بوده‌اند یا اصلاح‌طلبان!

انصاف داشته باشید. اخلاق سیاسی را رعایت کنید و فضا را هم غبار‌آلود نکنید. رهبر معظم انقلاب هم بارها در سخنانشان فرموده‌اند که راه بازگشت هست. همین سخن دو روز پیش ایشان فکر می‌کنید از برای چیست؟ هنگامی که می‌گویند «چرا عذرخواهی نمی‌کنید؟»

آقای روحانی هم به اندازه کافی که حتی بیشتر از آن چه شما تصورش را می‌کنید درایت دارد و هوشیار است که چه کند.نیازی به توصیه‌های من و شما هم ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها