کد خبر: ۱۵۳۲۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در ماه های گذشته بر سر موارد مختلفی دچار اختلاف شدند اما رویانیان و رحیمی بالاخره روی یک موضوع اتفاق نظر پیدا کردند؛ محرومیت چند بازیکن!
ماجرای قاسم دهنوی با لقبی که چند روز پیش باشگاه سپاهان به این بازیکن داد دوباره نقل محافل و رسانه ها شد. قاسم دهنوی از سوی باشگاه اصفهانی به دلیل پولی که از این باشگاه گرفته و آن را برنمی گرداند به عنوان "کلاهبردار" مورد خطاب قرار گرفت.
به گزارش شبکه ایران، محمد رویانیان و علیرضا رحیمی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در اولین برنامه از سری جدید برنامه نود روی خط آمدند و در این خصوص صحبت کردند.
قسمت جالب ماجرا هنگامی اتفاق افتاد که رویانیان به رحیمی یادآوری کرد شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی که هم اینک عضو تیم سپاهان هستند هم شرایطی مشابه قاسم دهنوی دارند. یعنی اینکه با دو باشگاه در فصل نقل و انتقالات قرارداد بستند. البته مدیرعامل پرسپولیس قاسم حدادی فر هافبک ذوب آهن را هم در زمره بازیکنان فوق قرار داد. علیرضا رحیمی هم عنوان کرد که در جلسه ای که با حضور رویانیان در کمیته انضباطی برگزار شده به اسماعیل حسن زاده پیشنهاد داده بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات با دو باشگاه قرارداد بسته اند، یکسال محروم شوند.
محمد رویانیان هم در واکنش به این مساله گفت: من که از خدایم است چون سپاهان دو بازیکن دارد که محروم می شوند و پرسپولیس یک بازیکن.
به گزارش شبکه ایران، این در شرایطی است که کمیته انضباطی هفته گذشته قاسم دهنوی را 60 میلیون تومان جریمه کرد و هنوز برای خلیل زاده و یعقوب کریمی حکمی صادر نکرده است. با توجه به پیشنهاد مشترک رویانیان و رحیمی برای درنظر گرفتن محرومیت یکساله برای بازیکنان خطاکار در فصل نقل و انتقالات، باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی چه واکنشی نشان می دهد و آیا این بازیکنان را محروم می کند تا در فصل های آینده از تکرار چنین مواردی جلوگیری کند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها