کد خبر: ۱۵۳۲۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سری جدید برنامه نود سه شنبه شب روی آنتن رفت و سوال نظرسنجی این برنامه به عملکرد چهار باشگاه در فصل نقل و انتقالات اختصاص داشت.
عادل فردوسی پور و تیم کارشناسی اش تصمیم گرفتند سوال نظرسنجی اولین برنامه سری جدید برنامه نود را به عملکرد چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان اختصاص دهند.
به گزارش شبکه ایران، 2 میلیون و 434 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که در پایان 45 درصد عملکرد باشگاه استقلال و علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه را بهتر از بقیه رقبا دانستند. پرسپولیس و محمد رویانیان 35 درصد آرا را از آن خود کردند. تراکتورسازی با مدیریت حمید زینی زاده 6 درصد آرا را به خود اختصاص داد و 14 درصد شرکت کنندگان هم باشگاه سپاهان با مدیرعاملی علیرضا رحیمی را دارای بهترین عملکرد در فصل نقل و انتقالات دانستند.
با این اوصاف جامعه آماری قابل استنادی که از طریق پیامک در برنامه نود شرکت کرده بودند رای به برتری علی فتح الله زاده دادند و مرد ترکاندن بمب های فصل نقل و انتقالات این بار هم به واسطه حفظ ستارگان و جذب بازیکنانی نظیر آندرانیک تیموریان، گوی سبقت را از همتایان خود در دیگر باشگاه ها ربود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها