کد خبر: ۱۵۳۲۴۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
وقتی مادرم را از دست دادم پدرم هم برایم مادر بود و هم پدر؛ همیشه در روز مادر به اولین کسی که تبریک می گویم پدرم است. به او تبریک می گویم و دستش را می بوسم. بعد از مرگ مادرم تمام درددلهایی که با مادرم داشتم را به پدرم می گویم. او بهترین راهنمای من است چون یقین دارم خوبی مرا می خواهد. هر وقت به حرفهای او گوش نداده ام ضرر کرده ام.
نیکی مظفری فرزند مجید مظفری که در سالهای اخیر پاجاپای پدر گذاشته و وارد عرصه بازیگری شده در گفتگویی با مجله «خانواده» با رد شایعاتی که درباره استفاده از ارتباطات پدرش برای ورود به بازیگری مطرح شده گفته این استعدادهای خودش بوده که سبب ساز حضورش در این حیطه شده است. بخشهایی از گفته های نیکی مظفری را در ادامه می خوانید:

 در تمام فیلمهایی که در دفتر کار پدرم ساخته شد نقش مناسب من هم وجود داشت

در تمام فیلمهایی که در دفتر کار پدرم ساخته شد نقش مناسب من هم وجود داشت اما هیچکدام را بازی نکردم. پدرم مخالف بازی کردم من نبود اما اعتقاد داشت برای بازی در سینما و تلویزیون باید با اندوخته های بیشتری وارد شوم تا بتوانم در کاری خوب مقابل دوربین بروم.

 همیشه در روز مادر به اولین کسی که تبریک می گویم پدرم است

وقتی مادرم را از دست دادم پدرم هم برایم مادر بود و هم پدر؛ همیشه در روز مادر به اولین کسی که تبریک می گویم پدرم است. به او تبریک می گویم و دستش را می بوسم.  بعد از مرگ مادرم تمام درددلهایی که با مادرم داشتم را به پدرم می گویم. او بهترین راهنمای من است چون یقین دارم خوبی مرا می خواهد. هر وقت به حرفهای او گوش نداده ام ضرر کرده ام.

 من با پارتی بازی وارد بازیگری نشدم

من با پارتی بازی وارد بازیگری نشدم و پدرم فقط راهنمایم بود و پدرم در مسیر بازیگری هیچ کمکی به من نکرد. بعد از مرگ مادرم تمام کارهای خانه را پدرم انجام می دهد. صمیمی ترین دوستانم اول خدا بعد پدرم و بعد شقایق فراهانی و تینا پاکروان هستند. به شدت استقلالی هستم و بازیکن موردعلاقه ام فرهاد مجیدی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها