کد خبر: ۱۵۳۲۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: شانس پیروزی ملوان در دربی گیلان بیشتر است.

محمد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی روز پنج‌شنبه گیلان، گفت: در دربی‌های گیلان همیشه حواشی نقش بیشتری دارد تا کیفیت فنی بازی و هر تیمی که بتواند خودش را در این دیدار بیشتر کنترل کند و توجهش به بازی بیشتر معطوف باشد تا روی سکوها می‌تواند موفق‌ شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته‌های اول لیگ هستیم و هنوز تیم‌های کیفیت لازم خود را به دست نیاورده‌اند این مسئله هم می‌تواند بر روی دربی گیلان تاثیرجانبی داشته باشد.

سرمربی سابق ملوان در مورد اینکه شانس کدام تیم برای پیروزی در دربی گیلان بیشتر است، گفت: ملوان در زمین خودش بازی می‌کند و از حمایت تماشاگرانش سود می‌برد و این امتیاز بالایی برای این تیم محسوب می‌شود. خوشبختانه همیشه در انزلی هواداران خونگرم ملوان بیشتر حامی تیم‌شان هستند و کمتر به حواشی می‌پردازند. این مسئله می‌تواندن کمک زیادی به ملوان بکند. بنابراین شانس ملوان را برای پیروزی در دربی گیلان بیشتر می‌دانم.

احمدزاده در مورد فحاشی‌ تماشاگران در دیدار دو تیم داماش و ملوان در فصول گذشته، گفت: در انزلی این اتفاق کمتر رخ می‌دهد نه اینکه اصلا دیده نشود اما واقعیت این است که معضل فحاشی در تمامی ورزشگاه‌های ایران دیده می‌شود. این فرهنگ منفی برای فوتبال ما مشکل بزرگی درست کرده است و رسانه‌ها به ویژه رسانه‌ ملی می‌توانند برای مقابله با این فرهنگ بیشتر تلاش کنند. باید برای پاکسازی ورزشگاه‌های ایران اقدام شود و مسئولان بیشتر به فکر باشند. هیچ مربی و بازیکنی در فوتبال نیست که بگوید در ورزشگاهی چنین فحاشی‌هایی را نشنیده باشد و باید با عزمی راسخ و تلاش مسئولان برای حل این مشکل اقدام شود.

احمد‌زاده در مورد اینکه هدایتی هنوز کمک یک و نیم‌میلیاردی که قول داده بود را به باشگاه ملوان انجام نداده است، گفت: دوست ندارم در آستانه بازی با داماش در این زمینه صحبت کنم. من پیش از این هم همین صحبت را بیان کرده بودم.

سرمربی فصل گذشته ملوان در مورد اینکه درودگر از او خواسته در شش هفته اول سکوت کند، گفت: اگر سکوتم به ملوان کمک می‌کند قطعا چنین کاری انجام  می‌دهم و اکنون هم این کار انجام داده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها