کد خبر: ۱۵۳۱۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان مي‌گويد براي اين که کمترين لطمه به باشگاه‌ها و تيم‌ ملي وارد شود، بايد مربيان ليگ برتر و تيم ملي با يکديگر نشستي برگزار کنند و روي يک برنامه به توافق برسند.

نعيم سعداوي اظهار‌ کرد: هر کشوري که در فوتبال صاحب سبک است، فوتبالش رشد کرده و در دنيا حرفي براي گفتن دارد، ليگي پويا، منظم و بابرنامه دارد. به طور مثال مي‌توان به ليگا اشاره کرد که باعث شد اسپانيا در جام ملت‌هاي اروپا و جام‌جهاني قهرمان شود.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه‌داد: به همين دليل اگر مي‌خواهيم فوتبال‌مان رشد کند و پوياتر از حالت فعلي شود، بايد ليگ برتري منظم و قوي داشته باشيم. از اين طريق شاهد خروجي‌هاي خوبي براي تيم‌ ملي خواهيم بود اما هر وقت فشردگي بر ليگ برتر حاکم شده، ديده‌ايم که هم باشگاه‌ها و هم تيم‌ ملي‌مان ضربه خورده‌اند.

بازيکن اسبق تيم ملي فوتبال ايران تصريح کرد: اين که کي‌روش مي‌گويد جام‌حذفي بعد از ليگ برتر برگزار شود، نظر شخصي خود اوست و کسي که برنامه‌ريزي را بر عهده دارد، بايد هم مسابقات ليگ برتر، هم جام حذفي و هم جام باشگاه‌هاي آسيا را مد‌نظر داشته باشد که البته ممکن است باز هم انتقادي به او وارد شود. بايد اولويت‌ها را مدنظر داشته باشيم و اگر اعتقاد داريم که ليگ برتر مي‌تواند به فوتبال‌مان کمک کند، بايد اولويت‌مان ليگ منظم باشد. در کنار آن نيز بايد برنامه‌ريزي‌اي انجام دهيم که کمترين لطمه به باشگاه‌ها و تيم‌ ملي وارد شود و آن برنامه مي‌تواند برنامه ايده‌آلي باشد.

سعداوي با بيان اين که مطمئنا همه فوتبالي‌ها نظرشان کمک به تيم‌ ملي است، به پيشنهاد خود در اين زمينه اشاره کرد و گفت: بايد جمعي از مربيان ليگ و تيم‌ ملي کنار يکديگر بنشينند و مشاوره‌اي با هم داشته باشند تا بتوانند روي يک برنامه به توافق برسند که کمترين آسيب را به تيم‌ ملي و باشگاه‌ها برساند.

وي به وضعيت فولاد قبل از ديدار با فجرسپاسي اشاره و عنوان کرد: وضعيت تيم خوب است و کلا شرايطمان روز به روز در حال بهتر شدن است. فقط بايد کمي هماهنگ‌تر شويم. فجر تيم خوب و دونده‌اي است و مربي خوبي را در اختيار دارد. به نظرم نبايد در اين بازي عجول باشيم و اين تيم را دست کم بگيريم.

مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در پايان درباره وضعيت فرزاد حاتمي و حضورش در ديدار روز جمعه خاطرنشان‌ کرد: وضعيت بازي حاتمي برابر فجر در ابهام قرار دارد ولي ظرف يکي، دو روز آينده و با آمدن جواب فدراسيون وضعيت وي مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها