کد خبر: ۱۵۳۱۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي - بازيکن تيم فوتسال دبيري گفت: حيف است که بازيکن توانمدي چون احمدي محروم باشد و به دنبال کاهش محروميت او هستيم.
وحيد شمسايي در خصوص شرايط تيم فوتسال دبيري عنوان کرد: ما پس از حضور در تورنمنت کويت به علت اينکه بازيکنان فشار زيادي را تحمل کردند و همچنين روزه هم بودند به آنها استراحت داديم، البته تمرينات را دنبال مي‌کنيم و به آنهايي که در تبريز هستند تمريناتي داده‌ايم و خود ما هم پنج شش روز ديگر به تبريز مي‌رويم.

به گزارش فارس ، وي در خصوص حضورش در تورنمنت کويت و انتقادهايي که نسبت به نتايج ضعيف دبيري در اين رقابت‌ها صورت گرفته، خاطرنشان کرد: به هر حال همانطور که از اول هم گفتم من موافق با حضور در اين رقابت‌ها نبودم اما از آنجايي که باشگاه قول داده بود در مسابقات حاضر شدم، سطح رقابت‌ها بسيار بالا بود و اگر مي‌دانستم اينگونه است با تيم اصلي حاضر مي‌شدم البته به عنوان اردو رقابت‌هاي راضي‌کننده‌اي بود. انتقاد هم اگر سازنده باشد، خوب است و از آن استفاده مي‌کنيم. از زماني که کار را شروع کردم اين آمادگي را داشتم که به من حمله کنند و بايد با اين موضوع کنار بياييم. به دنبال سازندگي هستم. از روز اول هم هدف من در خصوص رفتن به کويت آمادگي و شناخت بازيکنان بود. من تنها با سه چهار بازيکن که به کويت برده بودم به توافق رسيدم.

سرمربي - بازيکن دبيري در خصوص بازيکناني که جذب کرده، تصريح کرد: بهروز جعفري به ما ملحق شده و مجيد رئيسي هم با ما قرارداد بسته و به احتمال 99 درصد در فصل آينده براي دبيري بازي خواهد کرد، او به دنبال رضايتنامه خود از ميثاق است که البته رضايتنامه‌اش مشکلي ندارد و فقط براي احترام به آنها مراجعه مي‌کند. همچنين من قصد داشتم مصطفي طيبي را هم به دبيري بياورم اما او اعلام کرد که نمي‌خواهد به فوتسال برگردد و قصد دارد در فوتبال بازي کند.

شمسايي در مورد اينکه آيا براي جذب حميد احمدي و سيد نصرالله مؤمن نيز برنامه دارد، خاطرنشان کرد: سيد مؤمن کارش در هفته آينده تمام خواهد شد. او تا ماه آبان نمي‌تواند بازي کند و محروم است. همچنين حميد احمدي هم جذب خواهيم کرد. او صحبت‌هايي با منصوري انجام داده و تسويه حساب مالي و رضايتنامه‌اش را در دست دارد و مشکلي از اين بابت ندارد. احمدي هم نمي‌تواند تا دي براي ما بازي کند اما ما به دنبال اين هستيم که محروميت او را کاهش دهيم. او با ما تمرين مي‌کند.

وي افزود: او بازيکن توانمندي است و حيف است بازيکني که مي‌تواند براي تيم ملي مفيد باشد از فوتسال دور باشد. پنج شش ماه پا به توپ نشده بود و زده شده بود. خود دبيري هم به دنبال کاهش محروميت اوست و شنيده‌ام که افتخاري هم به دنبال چنين کاري است. خسوس هم مي‌خواهد که او را در تيم ملي داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها