کد خبر: ۱۵۳۰۹۵
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
بهروز جعفري و مجيد رئيسي به تيم فوتسال دبيري پيوستند تا در پانزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر در تيم وحيد شمسايي به ميدان بروند.
هدايت تيم فوتسال دبيري در پانزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر بر عهده وحيد شمسايي است. البته آقاي گل جهان به عنوان بازيکن نيز در مسابقات شرکت خواهد کرد.

به گزارش فارس، شمسايي در اولين خريد خود براي فصل آينده بهروز جعفري، بازيکن سابق پرسپوليس که در فصل گذشته براي تيم فوتسال تاسيسات بازي کرده بود را جذب کرد. هر دو تيم سابق جعفري از گردونه مسابقات ليگ برتر فوتسال کنار کشيده‌اند.

همچنين دبيري با مجيد رئيسي، بازيکن فصل گذشته ميثاق قرارداد امضا کرده است و قرار است او در فصل آينده براي اين تيم به ميدان برود. البته رئيسي به دنبال رضايتنامه خود از ميثاق است که به نظر نمي‌رسد مشکلي وجود داشته باشد.

رضا ناصري در کنار مجتبي نصيرنيا و ابراري‌نيا سه گلري هستند که مد نظر شمسايي قرار دارند و در چند روز آينده يکي از اين دروازه‌بانان به دبيري ملحق خواهد شد.

دبيري به دنبال يک بازيکن برزيلي نيز هست که قرار است اين بازيکن پس از به توافق رسيدن بر سر مسائل مالي به اين تيم ملحق شود.

همچنين با وجود محروميت حميد احمدي و سيد نصرالله مومن اما سرمربي دبيري به دنبال اين بازيکنان است تا پس از پايان محروميت‌شان براي اين تيم به ميدان بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها