کد خبر: ۱۵۳۰۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من در زدن این گل نقشی نداشتم و فقط کمک خدا بود و تلاش بچه های تیم.»
بی شک یکی از بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایران است. اگر چه مثل بعضی از مهاجمان استیل خیلی شیکی ندارد اما خیلی شیک گل می زند. سیدمهدی سیدصالحی که در هر شرایطی و در هر کلام خود نام خدا را به زبان می آورد حالا به تیم بزرگی دیگر آمده تا در پرسپولیس هم با زدن گل های زیاد در بین هواداران عزت پیدا کند. او که در هفته اول لیگ یک تک گل سه امتیازی برای پرسپولیس زد، از همان هفته اول برای آقای گلی خط و نشان کشید.

 

سیدصالحی اگر چه نمی خواست مصاحبه ای انجام دهد و بیشتر دوست داشت در سکوت خبری باشد اما در صحبتی کوتاه حرف های جالبی زد.

 

سیدصالحی گفت: «در بازی با تراکتور برایم شرایط خاصی وجود داشت به خاطر بازی مقابل سابقم که هوادارانش به من لطف زیادی داشتم و در آن تیم خاطرات خوبی داشتم اما من بازیکن پرسپولیس بودم و نسبت به پرسپولیس و هواداران بی شمارش تعهد داشتم برای همین با تمام وجودم بازی کردم و خداوند هم به من کمک کرد و به ساق هایم جان داد تا بتوانم برای تیمم گلزنی کنم و خوشحالم این گل سه امتیازی شد. من در زدن این گل نقشی نداشتم و فقط کمک خدا بود و تلاش بچه های تیم.»

 

سیدصالحی در ادامه گفت: «ما فوتبالیست ها انسان های معمولی هستیم که خدا به ما عزت داده تا بتوانیم به این جایگاه برسیم. قطعاً اگر خداوند نمی خواست من سیدصالحی هیچی نبودم. من اگر امروز اینجا هستم فقط و فقط لطف خداست و عنایت ائمه اطهار. من بعد از هر بار که گل می زنم سعی می کنم با نوع شادی منحصر به فرد خودم از ائمه اطهار یادی کنم چرا که اگر آنها نباشند من هیچ کار نمی توانم انجام دهم.»

 

سیدصالحی در پایان گفت: «قطعاً با حضور آقای دایی و حمایت هواداران می توانیم پرسپولیس را به لطف خدا به جایگاه واقعی اش برسانیم. امیداورم بتوانم به عنوان یک بازیکن کوچک برای تیم بزرگ پرسپولیس مثمر ثمر باشم.»

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها