کد خبر: ۱۵۲۹۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
پرسپوليسي‌ها در حالي نيمه اول بازي با تراكتورسازي را به پايان رساندند كه اين تيم با بي‌‌دقتي رضا حقيقي يك پنالتي را از دست داد به همين دليل آنها بعد از پايين نيمه اول از ترس دايي با استرس فراوان در رختكن حضور يافتند.
به گزارش 598 به نقل از 90،پرسپوليسي‌ها در حالي نيمه اول بازي با تراكتورسازي را به پايان رساندند كه اين تيم با بي‌‌دقتي رضا حقيقي يك پنالتي را از دست داد به همين دليل آنها بعد از پايين نيمه اول از ترس دايي با استرس فراوان در رختكن حضور يافتند. بازيكناني كه در گذشته سابقه كار با دايي را دارند مي‌‌گفتند قبلا هر وقت تيم نتيجه نمي‌‌گرفت يا بازيكني پنالتي از دست مي‌‌داد با ناراحتي شديد و داد و فرياد علي دايي مواجه مي‌‌شديم به همين دليل فكر مي‌ كرديم چنين عاقبتي بين دو نيمه در انتظارمان است.
عليرضا نورمحمدي، غلام‌رضا رضايي، محمد نوري و هادي نوروزي بعد از مشاهده چهره ريلكس دايي در بين دو نيمه كلي متعجب شده و از تغيير رفتار سرمربي تيم‌شان صحبت كردند. اين عده از بازيكنان گفتند انتظار داشتيم وقتي دايي به رختكن آمد به رضا حقيقي گير بدهد و اين بازيكن را محكوم كند اما دايي تنها به جمله فداي سرتان اكتفا كرد تا نشان دهد خيلي آرام‌تر از گذشته شده است. دايي به شاگردانش گفت: هيچ ايرادي ندارد و انگيزه‌تان را از دست ندهيد يك نيمه ديگر باقي مانده و بايد جبران اين پنالتي را بكنيد. دايي خطاب به حقيقي گفت اصلا فكر پنالتي از دست رفته را نكن و روحيه‌ات را نباز فداي سرتان. همچنين بعد از پايان بازي دايي تك‌تك بازيكنان را در آغوش گرفت و از آنها تشكر كرد. او به پيام صادقيان گفت: درست است انتظارم از تو بيشتر از اين حرف‌هاست و در يك صحنه بايد با دقت بيشتري توپ را تبديل به گل مي‌‌كردي اما از تو كاملا راضيم. دايي از بازيكن گلزن تيمش يعني سيدصالحي نيز تشكر ويژه كرد و به او تبريك گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها