کد خبر: ۱۵۲۹۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
اصناف در آخرین ساعات اداری تلاش کردند با تحویل اسناد و مدارک، مراحل قانونی شدن را جهت برگزاری مجمع عمومی خانه سینما بگذرانند اما به دلیل نقص اسناد، درخواست این ۲۶ صنف پذیرفته نشد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، تعدادی از نمایندگان صنوف سینمایی امروز به سازمان سینمایی رفتند و اساسنامه‌های 26 صنف را برای قانونی شدن به سازمان ارایه دادند تا مراحل قانونی انجام شود و رسید دریافت کنند.

براساس پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس، مدارک ارایه شده توسط نمایندگان صنوف نقص اساسی داشته و معاونت فعالیت‌های سازمان سینمایی مدارک را نپذیرفت.

بنابراین گزارش،  6 نفر از روسای اصناف در آخرین ساعات وقت اداری امروز به سازمان سینمایی مراجعه کردند و نامه‌ای را مبنی بر اجازه برگزاری مجمع عمومی خانه سینما در ساختمان شماره یک صادر شود، ارائه دادند، همچنین اساسنامه 26 صنف را هم به ارشاد بردند.

امروز در حالی نمایندگان اصناف به سازمان سینمایی در آخرین ساعات وقت اداری مراجعه کردند، که در اطلاعیه‌ منتشر شده توسط خانه سینما در تاریخ 1 مرداد 92 تاکید شده است: اساسنامه‌های اصناف عضو خانه سینما روز شنبه 5 مرداد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شود. 

به گزارش فارس، پس از رد درخواست توحیدی مبنی بر برگزاری مجمع عمومی در خانه سینما توسط معاونت ناجا ، فرهاد توحیدی امروز در گفت و گو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد:  تلاش می‌کنیم از طریق دفتر رئیس جمهور مجوز برگزاری مجمع امروز 6 مرداد ماه را در ساختمان شماره یک خانه سینما بگیریم.

بنابراین گزارش، با توجه به عدم پذیرش مدارک به دلیل نقص در اسناد، برای انجام توافقنامه 13 تیرماه صنوف باید  اسناد و مدارک کامل به سازمان سینمایی ارایه و با انجام مراحل قانونی و دریافت رسید، برای برگزاری مجمع عمومی در مکانی دیگر اقدام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها