کد خبر: ۱۵۲۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۴ تير ۱۳۹۰
جلسه اعضای مجمع جعلی محققین در یکی از باغ های اطراف قم:
اعضای این مجمع طی روزهای گذشته با برگزاری جلسات محفلی در یکی از باغ های اطراف قم، به صورت مفصل در مورد چگونگی ورودشان به انتخابات را مورد بررسی قرار دادند. در این جلسه م . ت به شدت به نظارت استصوابی شورای نگهبان را زیر سوال برده و آن را مانع جدی اصلاح طلبان برای ورود به این عرصه دانسته است. وی دیدگاه آقای خاتمی را مبنی بر آزادی زندانیان سیاسی را کم اهمیت دانسته و تاکید کرده که با تمام فشار ها بر لغو نظارت استصوابی متمرکز شوند.
به گزارش پایگاه 598، مجمع غیرقانونی محققین قم، در راستای طرح اصلاح طلبان برای معرفی عناصر غیر سرشناس، تحرکات جدیدی را طی روزهای گذشته آغاز نموده است.

اعضای این مجمع طی روزهای گذشته با برگزاری جلسات محفلی در یکی از باغ های اطراف قم، به صورت مفصل در مورد چگونگی ورودشان به انتخابات را مورد بررسی قرار دادند.


در این جلسه م . ت به شدت به نظارت استصوابی شورای نگهبان را زیر سوال برده و آن را مانع جدی اصلاح طلبان برای ورود به این عرصه دانسته است. وی دیدگاه آقای خاتمی را مبنی بر آزادی زندانیان سیاسی را کم اهمیت دانسته و تاکید کرده که با تمام فشار ها بر لغو نظارت استصوابی متمرکز شوند.

مجمع جعلی محققین حوزه قم تلاش دارد برای هماهنگی بیشتر ملاقات های رسمی را با آقایان هاشمی، خاتمی و شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز تهران داشته باشند اما تا کنون هیچ یک از این افراد و گروه ها حاضر نشدند وقت ملاقات رسمی را به این مجمع بدهند.

شایان ذکر است که در روز های گذشته هسته مرکزی این مجمع به همراه اشخاص دیگری از موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) و برخی گروه های سیاسی دیگر از قم به نام دیدار روحانیون و علمای قم با آقای هاشمی دیدار نمودند.

قبال توجه است که بسیاری از اعضای این مجمع به دلیل رسوایی های سیاسی که در فتنه 88 به بار آروده اند اعتبار لازم را برای حضور در مجامع سیاسی نداشته به همین دلیل تصمیم دارند که با حضور افراد غیر سرشناس جایگاه دیگری را برای خود به وجود بیاورند.

تمام اقدامات فوق در حالی صورت می گیرد که مجمع محققین قم، به علت ارتکاب تخلفات متعدد و زیرپا گذاشتن قانون ، از سوی کمیسیون ماده 10 احزاب توقیف پرونده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
خوب لااقل به یکیشون اجازه بدین تو انتخابات شرکت کنند تا معلوم شود که در بین مردم اعتبار دارند یا نه !؟چرا می ترسین؟گفتم یکی تا خدای نکرده قدرت خانم هم از چنگتان بیرون نرود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها