کد خبر: ۱۵۲۷۱۵
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
نیمه‌های شب 30 تیرماه سال‌جاری کسانی که در پارک بازیافت ستارخان بودند شاهد درگیری خونینی بین گروهی جوان 15 ساله بودند که با بی‌رحمی به یکدیگر حمله‌ور شدند. چند نفر از شاهدان که نگران وضعیت چند جوان عصبانی بودند با پلیس تماس گرفتند و ماجرا را گزارش دادند که در ادامه تیمی از پلیس برای پایان دادن به این درگیری وارد عمل شدند و هنگامی که رسیدند با بدن نیمه جان جوان 16 ساله‌ای به نام «مرتضی» روبه‌رو شدند که از ناحیه ران پا دچار جراحت شدیدی شده بود.در ادامه باتوجه به درگیری هولناک، تیمی از کلانتری مأموریت یافت چند جوان شرور را دستگیر کند و در حالی که به دنبال ردی از آنان بود روز بعد خبر مرگ جوان زخمی در بیمارستان به آنان گزارش شد.با مخابره خبر قتل جوان 16 ساله به بازپرس سپیدنامه وی به تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی دستور داد عامل جنایت را دستگیر کنند. بر این اساس کارآگاهان با انجام تجسس‌های ویژه‌ و به دست آوردن سرنخی از قاتل جوان به نام «سیامک» وی را دستگیر کردند.
«سیامک» که از به قتل رسیدن بچه محلش ناراحت بود به پلیس گفت: آن شب من سوار موتورم بودم و قربانی و دوستانش از استخر می‌آمدند و کنار خیابان توقف کرده بودند من به خاطر درگیری که با یکی از آنان داشتم شروع به ناسزاگویی کردم و گفتم که اگر جرأت دارند به پارک بیایند، سپس به پارک رفتم و آنجا با دوستانم مشغول قلیان‌کشی بودم که مرتضی و دوستانش آنجا آمدند و با هم درگیر شدیم و از هر چیزی که به دستمان می‌آمد برای حمله کردن به هم استفاده می‌کردیم.
وی در ادامه افزود: من زیر مشت و لگد بودم و می‌خواستم خودم را از دست آنان نجات بدهم و به این خاطر شیشه قلیان را شکستم و به پای مرتضی فرو کردم و پا به فرار گذاشتم تا این‌‌که روز بعد متوجه شدم وی کشته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها