کد خبر: ۱۵۲۵۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
آنالیزور باشگاه استقلال معتقد است که با توجه به بازی‌های هفته اول لیگ برتر در ادامه بازی‌های لیگ با کیفیت و جذابیت خوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش 598،سیروس دین‌محمدی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدارهای هفته اول لیگ سیزدهم اظهار داشت: به نظرم با اینکه تیم‌ها در دوره بدنسازی بودند و بازی‌های تدارکاتی کمی داشتند، در هفته اول شروع‌شان خوب بود. بازی‌های برگزارشده از جمله بازی سپاهان - فولاد  و گسترش فولاد - استقلال را دیدم که فکر می کنم کیفیت خوبی داشت. بر خلاف اینکه انتظار می‌رفت بازی‌های هفته اول خوب از آب در نیاید  بازی‌ها سرعت بالایی داشتند.

وی در مورد بیشتر بودن آمار پیروزی‌ها در هفته اول عنوان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که کیفیت بازی‌ها بالا است. اگر تعداد تساوی‌ها بیشتر می‌شد به این معنی بود که بازی‌ها روند کندی داشته و همه با اصول دفاعی به میدان آمده‌اند.

این کارشناس فوتبال درباره تعداد نسبتا زیاد کارت‌های زرد و قرمز در بازی‌‌‌های هفته اول لیگ گفت: اولین هفته لیگ بود و تیم‌ها بیشتر در حال و هوای تمرینات پیش فصل و بازی‌های دوستانه بودند اما به هر حال شرایط بازی‌های اصلی با تدارکاتی متفاوت است.

آنالیزور تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد این تیم در دیدار اول برابر گسترش فولاد تبریز که با پیروزی 2 بر یک شاگردان قلعه‌نویی همراه بود، اظهار داشت: با اینکه اولین بازی فصل بود و بیرون از خانه هم برگزار شد خوب بازی کردیم.گسترش فولاد هم بد بازی نکرد ولی ما باتجربه‌‌تر و باکیفیت‌تر کار کردیم و بر بازی مسلط بودیم. در نهایت هم توانستیم با پیروزی 2 بر یک از زمین خارج شویم.

دین‌محمدی در مورد حاشیه‌های پیرامون این بازی نیز گفت: به نظرم در ابتدای لیگ نباید به این مسائل پرداخت و همه باید تمرکزشان را روی تیم خودشان بگذارند. فوتبال ما حرفه‌ای است و این مسائل در فوتبال حرفه‌ای معنایی ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به جذاب بودن لیگ سیزدهم گفت: با توجه به این شرایطی که در هفته اول از تیم‌ها دیدم فکر می‌کنم لیگ امسال در ادامه هم کیفیت خوبی را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها