کد خبر: ۱۵۲۳۵۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت که استقلال در فصل نقل و انتقالات اندازه ۳ فصل خود هزینه کرده است.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار با فولاد خوزستان، شرایط سپاهان، خریدهای این تیم در فصل نقل‌وانتقالات، بازی با استقلال و ... صحبت‌های زیر را  انجام داد.

*‌ تسنیم: از پیروزی 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان آغاز کنیم...

بازی‌های هفته اول را تماشا نکردم و تنها 30 دقیقه از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را دیدم. فکر می‌کنم دیدار سپاهان و فولاد یکی از بهترین بازی‌های این هفته بود. این دیدار از سرعت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود. هر چند تیم‌ها آمادگی کامل نداشتند ولی بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

سپاهان در نیمه اول خوب بازی کرد ولی نیمه دوم چون با یک گل جلو بودیم و از طرفی نیز خستگی تاثیر گذاشته بود بازی هر 2 تیم کمی افت کرد. با این حال خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز این بازی را کسب کردیم.

* تسنیم: چقدر به قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا امیدوار هستی؟

مطمئنا یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ سپاهان است و برای اینکه مدعی باقی بمانیم تلاش زیادی خواهیم کرد.

* تسنیم: ورزشگاه نقش جهان اصفهان هنوز آماده برگزاری مسابقات نشده است. به عنوان یک بازیکن قدیمی که در سپاهان بازی می‌کند چه صحبتی در این زمینه داری؟

مطمئنم دلیل قانع کننده‌ای برای مردم و تماشاگران ندارند. پول در اختیار آنها است ولی اصلا به این ورزشگاه رسیدگی نمی‌شود به‌ طوری‌که به نظر می‌رسد روزی یک آجر روی دیگر آجرها می‌گذارند!

* تسنیم: بازیکنان جدید سپاهان از جمله مجتبی جباری، علی حمودی و آرش افشین با تیم هماهنگ شده‌اند؟

سپاهان بر اساس نیازهای خود بازیکن جذب کرد. همه آنها در بازی اول مقابل فولاد خوب کار کردند و رفته رفته بهتر می‌شوند.

* تسنیم: هنوز بحث‌هایی در مورد خریدهای سپاهان در فصل نقل و انتقالات مطرح می‌شود نمونه‌اش این است که می‌گویند بودجه سپاهان برای فصل جاری دو برابر بوده و هر بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات در بورس بوده با پیشنهاد سپاهان راهی این تیم شده است. به نظرت معنی این حرف‌ها چیست؟

این مسئله به بحث مدیریت برمی‌گردد نه بازیکنان اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که خودم کمتر از سایر تیم‌هایی که پیشنهاد داشتم پول گرفتم و کاری هم به بقیه بازیکنان ندارم، چون قرارداد بازیکنان دیگر به من ربطی ندارد.

* تسنیم: قبول داری بهانه‌ای برای ناکامی در لیگ و آسیا ندارید؟

این مسئله فشار را روی تیم ما بیشتر می‌کند چون اکنون همه از سپاهان توقع دارند ولی این موضوع را قبول نمی‌کنم که بگویند سپاهان هزینه‌های زیادی در نقل و انتقالات کرده است. پرسپولیس فصل گذشته اندازه دو فصل خود هزینه کرد و یا همین استقلال اندازه 3 فصل هزینه کرده است. آیا استقلال کم بازیکن گرفت؟ این تیم بازیکنان درجه یک را به خدمت گرفت ولی نمی‌دانم چرا همه نگاه‌ها سمت سپاهان است. بعدها مشخص می‌شود کدام تیم هزینه کرده‌ است. استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات گرفته‌اند.

* تسنیم: آیا تیمی را می‌توان کهکشانی نامید؟

اصلا اینطور نیست و تیمی را نمی‌توان کهکشانی نامید چون هر 4 تیم سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند.

* تسنیم: برسیم به بازی روز پنج‌شنبه با استقلال...

در 4 هفته ابتدایی لیگ با 3 تیم مدعی بازی داریم. یکی از این دیدارها، بازی با استقلال است. بازی سپاهان و استقلال چه زمانی که این تیم قهرمان بوده و چه زمانی‌که در اواسط جدول لیگ قرار داشته سخت بوده است. بازی استقلال و سپاهان همیشه متفاوت از سایر بازی‌های لیگ است چون در این چند ساله این دو تیم رقیب یکدیگر برای قهرمانی لیگ بوده‌اند. مطمئنا هر 2 تیم برای پیروزی به میدان می‌روند.

* تسنیم: جدال این دو تیم را باید نبردی کلاسیک لیگ برتر نامید؟

به لحاظ کیفیت درباره بازی با استقلال صحبت نمی‌کنم ولی به لحاظ بعد حاشیه‌ای و روانی بازی استقلال و سپاهان «گل» بازی‌های لیگ برتر است.

* تسنیم:در دیدار منتخب 98 فرانسه و تیم ملی 2014 برزیل هواداران استقلال مجتبی جباری بازیکن فصل گذشته این تیم را «هو» کردند. چه نظری داری؟

این موضوع مسئله‌ای بین تماشاگران استقلال و مجتبی جباری است اما امیدوارم آنها روز پنجشنبه این کار را نکنند چون جباری سال‌ها در این تیم بازی کرده و برای استقلال زحمت کشیده است.

* تسنیم: آیا انگیزه‌های جباری برای این دیدار متفاوت با سایر بازی‌ها است؟

نمی‌دانم ولی او روبه‌روی تیمی بازی می‌کند که از آن جدا شده است. امیدوارم روز پنجشنبه هواداران سپاهان که نبودشان را در بازی اول حس کردیم به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها