کد خبر: ۱۵۲۳۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
پرسپولیسی ها با مسئولان بانک گردشگری به اختلاف نظر خورده اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد رویانیان که تیمش در هفته نخست رقابت های لیگ برتر آرم و لوگوی بانک گردشگری را تبلیغ کرد در این مورد می گوید:«متاسفانه اختلاف نطرهایی درباره این تبلیغ به وجود آمده است که امیدواریم این اختلاف نظرها حل شود.ما فرصت های زیادی را به خاطر توافق با بانک گردشگری از دست دادیم.بنده نگران هستم و امیدوارم هرچه سریعتر اختلاف های به وجود آمده رفع شود.»
او با بیان اینکه حق داشته اند تا قرارداد را مطالعه کنند ادامه می دهد:«به هر حال ما برای نهایی کردن قرارداد باید آن را مطالعه می کردیم.مسئولان بانک گردشگری باید مساعدت لازم را داشته باشند.منتفی شدن این قرارداد نمی تواند اتفاق خوبی باشد.حسن نظر و مساعدت طرفین می تواند تداوم همکاری های لازم را به همراه داشته باشد.»

نام پرسپولیس یک برند است و آن طور که رویانیان می گوید پیشنهاد های زیادی را به خاطر بانک گردشگری از دست داده اند.این اتفاق طبیعی است و شرکت های زیادی خواهان این هستند که نامشان بر روی پیراهن یکی از پر طرفدارترین تیم های آسیا حک شود.چیزی مشخص نیست اما اگر اختلاف نظر به وجود آمده حل نشود شکی وجود ندارد که نام اسپانسر سرخ ها تغییر خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها