کد خبر: ۱۵۲۳۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
مدبرعامل استقلال سفارش كرد كه عكس يادگاري بگيرند ولي گويا رحمتي علاقه‌اي به ارتباط بيرون از زمين فوتبال با نكونام ندارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ نكونام و رحمتي بار ديگر در آغوش يكديگر قرار گرفتند تا به هواداران و رسانه‌ها بگويند كه مشكلي با يكديگر ندارند. اين اتفاقات در حالي رخ داد كه همه انتظار داشتند روز دوشنبه يعني اولين روزي كه جواد پس از مدت‌ها در تمرين حضور يافت مراسم آشتي‌كنان برگزار شود ولي با وجود اينكه اكثر بازيكنان به سمت نكونام رفتند تا به او خوشامد بگويند سيد مهدي رحمتي سرخود را با تمرين كردن گرم كرد تا وانمود كند كه متوجه حضور هم تيمي خود در كنار زمين نشده اين اتفاق در حالي رخ داد كه هواداران يكصدا خواستار آشتي نكونام و رحمتي شدند ولي انتظار آنها بي‌‌مورد بود و دروازه‌بان استقلال تمايلي به حضور در كنار هافبك اين تيم نداشت. از سوي ديگر نكونام هم با لباس شخصي دركنار زمين حضور داشت و نمي‌‌توانست به سمت رحمتي برود كه سعي كرده بود در دورترين نقطه زمين از نكونام تمرينات خود را پيگيري كند.


اما يك روز پس از اين اتفاقات فتح‌اله‌زاده شرايطي را رقم زد كه دو بازيكن آبي‌پوش همديگر را در آغوش بگيرند و در ظاهر هم كه شده با هم آشتي كنند. مديرعامل آبي‌پوشان وقتي وارد رختكن شد با بازيكنان گفتگو كرد و در پايان صحبت‌هايش از نكونام و رحمتي خواست تا به شايعات پايان بدهند.


اما مثل اينكه دلخوري سيد مهدي از جواد به اين راحتي‌ها برطرف نمي‌‌شود زيرا اين دروازه‌بان بدون توجه به گفته‌هاي فتح الله زاده به زمين رفت و باز هم مشغول تمرينات اختصاصي شد. اين بار نكونام براي اينكه نشان بدهد حرفه‌اي است و نمي‌‌خواهد اختلافي در تيم باشد به سمت رحمتي رفت و دروازه‌بان آبي‌پوشان هم وقتي ديد كاپيتان تيم‌ملي به او نزديك مي‌‌شود و عكاسان هم متظر شكار لحظه آشتي‌كنان هستند از جاي خود بلند شد و هم‌تيمي خود را در آغوش گرفت.


اما با وجود ثبت لحظه آشتي اين دو بازيكن و اشاره فتح الله زاده به روبوسي آنها، همچنان شايعاتي به گوش مي‌‌رسد كه رحمتي علاقه‌اي به ارتباط بيرون از زمين فوتبال با نكونام ندارد ولي مجبور است براي ايجاد نشدن حاشيه همه چيز را مناسب جلوه بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها