کد خبر: ۱۵۲۲۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: «وقتي با پرسپوليس قرارداد بستم علي آقا سرمربي اين تيم نبود و من با نظر مثبت گل‌محمدي پرسپوليسي شدم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ يونس شاكري در اولين بازي ليگ از ليست 18 نفره پرسپوليس خط خورد تا يكي از غايبان بازي با تراكتورسازي نام بگيرد. او اميدوار است تا در هفته‌هاي آينده براي پرسپوليس به ميدان برود و بتواند با گلزني نظر مثبت علي دايي و هواداران را جلب كند. مصاحبه‌اش را بخوانيد:


* از ليست 18 نفره خط خوردي، ناراحت نيستي؟
- بله، جزو 18 نفر نبودم. نظر كادر فني چنين بود كه در اولين بازي نباشم و اصلا از اين موضوع ناراحت نيستم. تازه اولين بازي ليگ است و من راه‌ فراواني براي حضور در تركيب فيكس پيش‌ رو دارم.


* فصل گذشته 12 گل براي ابومسلم به ثمر رساندي؟
- پارسال فصل بسيار خوبي را سپري كردم. سال‌هاي قبل گل نمي‌‌زدم و به همين علت اعتماد به نفسم را از دست داده بودم. علي‌رغم ترس فراوان آنقدر از مربيان تو سري خوردم كه توانستم راه گلزني را ياد بگيرم. بعد از پيوستنم به پرسپوليس شروع خوبي در اين تيم داشتم و در بازي‌هاي دوستانه گل‌هاي زيادي زدم و توانستم نظر مثبت علي آقا را به خودم جلب كنم.


* مي‌‌داني كه جانشين بازيكنان بزرگي مانند انصاري‌فرد و قاضي شدي؟
- بله، مي‌‌دانم. حتما من هم بازيكن خوب و توانمندي هستم كه به پرسپوليس آمدم و مي‌‌خواهم جاي اين دو نفر بازي كنم.


* توانستي نظر علي دايي را جلب كني؟
- وقتي با پرسپوليس قرارداد بستم علي آقا سرمربي اين تيم نبود و من با نظر مثبت گل‌محمدي پرسپوليسي شدم. بعد از حضور علي‌آقا در تيم او از عملكردم راضي بود و حتي در يكي از مصاحبه‌هايش گفت من يكي از پديده‌هاي ليگ مي‌‌شوم.


* اما در اولين بازي تو را كنار گذاشت؟
- درست است پارسال در ابتداي فصل مشابه چنين اتفاقي براي من در ابومسلم افتاد. در بازي اول از ليست خط خوردم اما بعد از اينكه به تركيب اضافه شدم گل‌هاي فراواني براي ابومسلم به ثمر رساندم. عملكردم به قدري خوب بود كه استقلالي‌ها خواهانم شدند اما مشهدي‌ها اجازه ندادند با اين تيم قرارداد ببندم. الان هم خط خوردنم اصلا مهم نيست و من به اين موضوع فكر نمي‌‌كنم انشا‌ءاله در هفته‌هاي ديگر بازي مي‌‌كنم.


* رقيبان خوبي مانند رضايي و نوروزي داري؟
- پرسپوليس با سيستم 1-3-2-4 بازي مي‌‌كند و نوروزي و رضايي به عنوان پيستون بازي مي‌‌كنند.


* ماشينت چيست؟
- پرشيا.


* خوبه بنز و پورشه‌سوار نمي‌‌شوي؟
- ما با همين پرشيا مي‌‌سازيم و خيلي هم از ماشينم راضي‌ام!


* پولت را دادند؟
- خير، هنوز پولي نگرفتم.


* ارتباطت با دايي چطور است؟
- ارتباطم خوب است. اما علي آقا به كسي باج نمي‌‌دهد. به قول معروف كسي نمي‌‌تواند در مقابل ايشان پايش را از گليمش درازتر كند!


* قول مي‌‌دهي براي پرسپوليس هم 12 گل بزني؟
- تمام تلاشم را مي‌‌‌كنم تا به چنين موفقيتي برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها