کد خبر: ۱۵۲۲۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد وضعیت سرپرستی این تیم، گفت: ‌از اول هم قرار نبود در بازی مقابل فولاد به عنوان سرپرست روی نیمکت بنشینم.

به گزارش 598،مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه علیرضا رحیمی اعلام کرده بود که به طور موقت او به عنوان سرپرست تیم انتخاب شده و چرا روز جمعه روی نیمکت ننشست، گفت: بحث حضور من به عنوان سرپرست موقت نبود، بلکه تا مشخص شدن سرپرست مسائل تیم را پیگیری کردم و در جلسه هماهنگی قبل از مسابقات حاضر شدم. از ابتدا نیز قرار نبود روی نیمکت بنشینم.

وی در مورد اینکه چه زمانی وضعیت سرپرست سپاهان مشخص می‌شود، عنوان کرد: انشاءالله در همین یکی دو روز آینده سرپرست را انتخاب می‌کنیم و تلاشمان این است که تا قبل از دیدار استقلال وضعیت سرپرست مشخص شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه چه گزینه هایی برای سرپرستی این تیم وجود دارد، خاطرنشان کرد: به هرحال چند گزینه در نظر داریم که پس از توافق و تصمیم‌‌گیری نهایی این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

تابش در مورد شروع خوب سپاهان در لیگ برتر یادآور شد: به هرحال در ابتدای مسابقات بازی سختی داشتیم. کسب 3 امتیاز این دیدار بسیار مهم بود و توانستیم آن را به دست بیاوریم ما تیمی پرهوادار هستیم و اگر بازی بدون تماشاگر نبود، پیش‌بینی می‌کردیم ورزشگاه پر شود.

وی در مورد رویارویی با استقلال در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار سختی است و تلاش می‌کنیم خودمان را برای این دیدار آماده کنیم. در دیدار اول حاج‌ صفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم اما او به این دیدار می‌رسد، امیدوارم هواداران بازی جوانمردانه و هجومی را از تیم‌های خود مشاهده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها