کد خبر: ۱۵۲۱۴۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
هافبك پرسپوليس که در هنگام ورود به درفشی‌فر با انتقادات تند هواداران جادوگر مواجه شد، مدعی شد که کریمی در طول مسابقه الفاظ ناشایستی را در موردش به‌کار برده است.
در تمرین دیروز پرسپولیس که بیشتر جنبه ریکاوری داشت، بازیکنان اصلی چند دقیقه‌ای به تمرین پرداختند و بعد ذخیره‌ها بازی تدارکاتی انجام دادند.


اما نکته اصلی تمرین دیروز به اعتراض هواداران علی‌کریمی به قاسم دهنوی باز می‌گردد. هافبکی که نه تنها با سر و صدای فراوان به این تیم آمد، بلکه در اولین بازی‌اش هم سر و صدای فراوانی به راه انداخت. اگرچه درگیری‌های پیاپی با علی کریمی باعث شد نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد اما این اتفاق موجب شد با مشکلاتی از طرف هواداران کریمی روبه‌رو شود.


دهنوی که در هنگام ورود به درفشی‌فر با انتقادات تند هواداران مواجه شد، خیلی سریع خود را به دیگر هم تیمی‌هایش رساند. اما جالب آنکه وقتی هم بازی‌هایش دلیل این سبک بازی او مقابل علی کریمی را جویا شدند، دهنوی مدعی شد که کریمی در طول مسابقه الفاظ ناشایستی را در موردش به‌کار برده و به همین دلیل او را عصبانی کرده است. البته معلوم نیست ادعاهای دهنوی درست باشد یا نه اما به هر حال این توجیه‌هایی است که از سوی او مطرح می‌شود.


جالب‌تر اینجاست که علی دایی چه بعد از مسابقه و چه در تمرین دیروز، بابت بازی خوب دهنوی از او تشکر کرده و او را مورد حمایت قرار داده است. به نحوی که عده‌ای از سرخ‌پوشان به او گفته‌اند که بخاطر درگیری با کریمی، ره صد ساله را یک‌شبه طی کرده و حالا محبوب‌ترین بازیکن نزد دایی است.
قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها