کد خبر: ۱۵۲۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۲ تير ۱۳۹۰
بولتن نیوز : روز یکشنبه هفته گذشته کنفرانسی با حضور عناصر ضد انقلاب خارج نشین در لندن برگزار شده بود. در این کنفرانس دو روزه نمایندگان مختلفی از گروههای ضد انقلاب نظیر گروهک منحله کومله و گروه منحله حزب دمکرات کردستان شرکت داشتند.عبدالله مهتدی نیز به عنوان سرکرده گروهک تروریستی کومله به همراه همسرش ناهید بهمنی در این کنفرانس شرکت کرد. البته هزینه هنگفت این سفر ، از جیب اعضاء و پیشمرگانشان پرداخت شده بود! که مشروح آن قبلا در خبری منتشر شد.

ناهید بهمنی در این سفردر نطق و مصاحبه ای جنجالی که در حاشیه این کنفرانس برگزار کرده بود، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه و همچنین سایت فارسی العربیه و سایتهای وابسته به گروه منحله حزب دمکرات از قبیل{ روژهه لات تایمز،کردستان و کردی حزبی}، خود را به عنوان نماینده زنان کردستان ایران معرفی کرده است . این ادعای ناهید بهمنی علاوه بر آنکه برای وی منافع مادی از قبیل دریافت هزاران دلار به عنوان نماینده زنان کردستان ایران داشته،به لحاظ معنوی نیز بازخوردهای خوبی به وجود می آورد.لکن هنوز چند روزی از این ادعا و دروغ بزرگ این زن نگذشته بود که دهها تن از زنان کردستان ایران ضمن دروغگو خطاب کردن این زن، در بیانیه ای چند صفحه ای او را شیاد،ریاکار و منفعت طلب معرفی کردند. این زنان در بیانیه خود اعلام کرده اند که آنها هرگز نماینده ای نداشته اند و نماینده باید از طریق انتخابات انتخاب شود نه اینکه هر کسی از دور بیاید و ادعا کند نماینده زنان کردستان ایران است.

ادعای همسر مهتدی سرکرده گروه کومله بازتابهای زیادی در رسانه ها داشته و موج محکومیت ها را در میان ضد انقلاب به همراه آورده است. در زیر توجه شما را به خلاصه بیانیه تعداد کثیری از زنان کردستان ایران با نام و مشخصات و امضاء رسمی جلب می کنیم . لازم به ذکر است اسامی امضاء کنندگان این بیانیه نزد بولتن نیوز و محفوظ است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

مدیریت محترم سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز :

جنبش زنان کرد جنبشی مدنی متشکل از فعالين زن از هر طيف و فکر و گروهی بوده که تاکنون استقلال خود را از همه‌ی جريانات و احزاب سياسی حفظ کرده است. شالوده اساسی اين جنبش در داخل کشور و داخل کردستان پايه‌ريزی شده و نهادهای غيردولتی زنان و فعالين آن هزينه‌های گزافی متحمل شده‌اند. احزاب سياسی کرد با داشتن نهادهای سياسی زنان و بعضأ NGO های تأسيس‌شده توسط اعضای زن آن‌ها، تنها بخشی سياسی از اين جنبش هستند و نه همه‌ی آن. اين جنبش اجتماعی مدرن به صورت شبکه‌های در هم تنيده‌ی اجتماعی است که هيچ رهبر، سخن‌گو يا نمايندەی ويژه‌ای نداشته و همه‌ی اعضای آن با هم برابرند. اصولأ جنبش زنان کرد همانند همه‌ی جنبش‌های نوين اجتماعی تابع هيچ ساختار هرمی سنتی سياسی نيست.

اخيرأ شاهد پخش خبری در سايت العربيه بوديم که خانم ناهيد بهمنی، همسر يکی از دبيرکل‌های احزاب کرد در خارج از کشور را، در کنفرانس لندن به‌عنوان نماينده‌ی جنبش زنان کرد مطرح می‌نمايد. ما فعالان حقوق زنان کرد ضمن احترام به تنوعات گرايش‌های سياسی و غيرسياسی همه‌ی فعالان زن کرد، اعلام می‌داريم که جنبش ما هيچ نماينده‌ای برنگزيده است و هيچ حزب و تشکل سياسی حق مصادره جنبش مستقل زنان کرد را ندارد. در همين راستا لازم می‌دانيم به همه‌ی فعالان سياسی و غيرسياسی زن يادآور شويم که در صورت حضور در هر تجمع و کنفرانسی لازم است به نمايندگی از طرف حزب يا تشکل غيرحزبی يا شخص خود ابراز نظر نموده و از تعميم نظريات و به‌ويژه ديدگاه‌های سياسی خود به کل اين جنبش مدنی شديدأ پرهيز نمايند.در پايان اميدواريم چنان‌چە خبر سايت العربیە عاری از حقيقت است خانم بهمنی آن را تکذيب نمايد.

 

به نظر می رسد گروهک تروریستی کومله از هر ابزاری برای مطرح کردن خود استفاده می کند و در این راه از متوسل شدن به دروغ و تظاهر برای وارد کردن زنان به عنوان ابزارهای مورد اطمینان غرب برای بهره برداری های بیشتر نیز ابایی ندارند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها