کد خبر: ۱۵۲۰۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
حضور مهاجم فصل پیش پرسپولیس در تراکتورسازی غیر قانونی است و احتمال بازگشت وی به پرسپولیس هست.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ ماجراي حضور کريم انصاري‌فرد در تراکتورسازي پيچيده شده است. انصاري‌فرد که حالا جايي در پرسپوليس ندارد، شايد حضورش در تراکتورسازي هم به خطر بيفتد. او در اولين بازي تيمش هم به علت دير رسيدن مدارکش به سازمان ليگ، کارت بازي‌اش صادر نشد و نتوانست در ليست قرار بگيرد.

 

مصطفي شهبازي، رئيس هيئت فوتبال استان تهران در اين باره گفت: «فعلا انصاري‌فرد هفته اول را از دست داد و به علت دير رسيدن مدارک، کارت بازي برايش صادر نشد.»

 

اين‌که بلاتکليفي انصاري‌فرد تا چه زماني ادامه خواهد داشت، شايد مشکلي باشد که باشگاه تراکتورسازي بايد با نامه‌نگاري با فدراسيون فوتبال آن را برطرف کند.

 

سال گذشته هم موارد مشابهي پيش آمده بود و فرهاد مجيدي يکي از بازيکناني بود که در نيم فصل به جمع آبي‌پوشان اضافه شد. آن موقع برخي‌ها اعلام کردند مجيدي پس از مهلت قانوني نقل‌وانتقالات با استقلال قرارداد بسته است و حتي مدت‌ها براي صدور کارت بازي‌اش به مشکل خورد اما در نهايت فدراسيون فوتبال به باشگاه استقلال اين اجازه را داد که مجيدي را در ترکيبش قرار دهد.

 

هوشنگ نصيرزاده، کارشناس مسائل حقوقي فوتبال در خصوص مشکل انصاري‌فرد گفت: «کريم انصاري‌فرد چون يک بازيکن داخلي است بايد در زمان مشخص شده تيم مدنظرش را انتخاب مي‌کرد و قرارداد مي‌بست اما گويا اين اتفاق نيفتاده و او خلاف قانون عمل کرده است.»

 

وي با اشاره به قرارداد يک ساله باقي مانده انصاري‌فرد با پرسپوليس، اظهار کرد: «اين بازيکن به دليل داشتن قرارداد با پرسپوليس بايد از طريق کارگزار خودش براي گرفتن رضايت‌نامه زودتر اقدام مي‌کرد، در حالي که گفته مي‌شود رضايت‌نامه او در تاريخ 30 تير صادر شده است اما مهلت نقل‌وانتقالات حدود 10 روز پيش پايان يافته است.»

 

نصيرزاده درباره تنها راه براي صدور کارت بازي انصاري‌فرد، اظهار کرد: «نداشتن رضايت‌نامه در موعد مقرر، روي کاغذ به اين معناست که او نمي‌تواند به تيم ديگري برود و بازيکن پرسپوليس محسوب مي‌شود؛ مگر اين‌که هيئت‌رئيسه سازمان ليگ يا هيئت‌رئيسه فدراسيون فوتبال به صورت ويژه براي اين بازيکن مصوبه جديدي صادر کند، در غير اين صورت اين انتقال امکان‌پذير نيست.»

 

حالا اين امکان وجود دارد که انصاري‌فرد دوباره به پرسپوليس بازگردد، رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: «خدا کند انصاري‌فرد به پرسپوليس بازگردد اما چيزي معلوم نيست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها