کد خبر: ۱۵۱۷۴۶
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: مقابل پرسپوليس آنقدر بد نبوديم که ببازيم.

 مجيد جلالي پس از شکست يک بر صفر برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و با وجود 10 نفره بودن مالکيت توپ بيشتري داشتيم اما آنقدر خوب نبوديم که برنده شويم و آنقدر بد هم نبوديم که ببازيم. از بازيکنانم ممنون هستم. بعد از 10 نفره شدن سعي کرديم با آوردن بازيکناني بازي را به تعادل بکشيم ولي متاسفانه در يک لحظه بازي را از دست داديم و در اولين بازي خوب بازي کرديم و هفته‌هاي آينده تلاش مي‌کنيم که بهتر بازي کنيم و هواداران‌مان را خوشحال کنيم.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از فارس، وي در مورد داوري مسابقه گفت: وقتي بدانيم داور بي قصد و غرض است مي‌توان اشتباهاتش را قبول کنيم اما وقتي داور لجبازي مي‌کند را نمي‌توانيم اين مسئله را تحمل کنيم. اشتباهات داوري را صبورانه تحمل کرديم. وقتي لجبازي مي‌کند تحمل اشتباهاتش سخت است.

سرمربي تراکتورسازي تصريح کرد: علي کريمي در آنچه مورد نظرمان بود عمل نکرد اما شايد با فرصت دادن به او شرايط عوض شود.

جلالي در مورد اينکه چه زماني قرار است اشتباه‌هاي داوري تمام شود و آيا از داور شکايت مي‌کنيد يا نه، گفت: اقدامات لازم را انجام مي‌دهيم. اما اگر اين اشتباهات بازي را تحمل نمي‌کنيم قواعد بازي به هم مي‌خورد. مجموعه داوري کشور بايد شرايط را بهتر کنند ولي انصافا خيلي اذيت شديم.

سرمربي تراکتورسازي در مورد عملکرد تاکتيکي‌اش در نيمه دوم گفت: قبل از اوردن ربيع‌خواه به زمين پرسپوليس از سمت راست خيلي حمله مي‌کرد و با آوردن او بازي را بالانس کرديم و با اينکه 10 نفره بوديم و يار اصلي‌مان را هم از دست داديم بايد بگويم خوب کار کرديم هرچند در خط حمله دست‌مان باز نبود.

جلالي در مورد اتفاق‌هايي که براي انصاري‌فرد قبل از بازي رخ داد، گفت: موضوع انصاري‌فرد يک موضوع پيچيده‌ است که ترجيح مي‌دهم الان درموردش صحبت نکنم اما فردا يا پس فردا بهتر مي‌توانم در مورد صحبت کنم. اتفاقاتي در حال رخ دادن است که برايم عجيب است.

سرمربي تراکتورسازي در مورد اينکه اين شکست بخاطر کم شانسي تيمش بود، گفت: به هر حال اين شکست رخ داد و سعي مي‌کنيم در هفته رضايت هواداران را جلب کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها