کد خبر: ۱۵۱۷۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد کاظمیان پس از شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: روز خوب ما نبود و ما دنبال بهانه نیستم. به محسن قهرمانی احترام می‌گذارم اما او در نیمه اول ناخواسته سوت‌های خوبی نزد. بعد از گرفتن پنالتی شاخ در‌ آوردم. پرسپولیس تا قبل از گل موقعیت خاصی نداشت. مجید جلالی تازه به این تیم آمده و باید به او وقت بدهیم. امیدوارم این پیروزی مبارک پرسپولیس باشد.

وی در مورد اینکه علی کریمی تشویق شد اما هواداران او را هو کردند، عنوان کرد: بهتر است این مسئله را از خود آنها بپرسید. من هیچ‌گاه علیه هواداران پرسپولیس صحبت نکردم. مصاحبه‌های من را بخوانید می‌گفتم اگر همه چیز طبیعی باشد پرسپولیسی‌ها من را تشویق می‌کنند. 34 گل برای این تیم به ثمر رساندم و بهترین گل‌زن تاریخ لیگ آنها هستم. هواداران من را دوست دارند اما عده‌ای معلوم‌الحال کارهایی انجام می‌دهند.

کاظمیان در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیسی تراکتور انگیزه بیشتری داشتند خاطرنشان کرد: انگیزه ما بالاتر بود اما در مجموع خوب نبودیم. داوری قضاوت مناسبی نداشت. صحنه اخراج را ندیدم اما به نظر می‌رسید می‌توانست کارت قرمز ندهد.

وی در پاسخ به این سؤال که قبل از بازی گفته بود، سمت نیمکت پرسپولیس می‌رود اما این کار را انجام نداد،‌گفت: دنبال حاشیه هستید، 10 روز پیش علی دایی را دیدم و هیچ مشکلی با هم نداریم. علی دایی اسطوره فوتبال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها