کد خبر: ۱۵۱۵۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: نظام جمهوری اسلامی با سعه‌صدر خود تاکنون حکم مفسد فی‌الارض را درباره موسوی و کروبی اجرا نکرده است.
علی عبدی در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»، فتنه 88 را ظلم بزرگی به نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حوادثی که در فتنه 88 رخ داد موجب آسیب زدن به جان افراد زیادی شد و از سویی خیانت بزرگی به نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت که نمی‌توان به راحتی آن را نادیده گرفت.
 
وی با اشاره به این امر که سران فتنه بارها از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی به آنان داد استفاده نکردند تصریح کرد: درست است که غرب و نظام استکباری سردمدار اصلی این جریان بودند اما موسوی و کروبی نیز با هدایت این جریان در داخل اقدامات بسیاری کردند که باید نسبت به ظلم و خیانت‌هایی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی انجام دادند باید پاسخگو باشند.
 
عبدی در پایان با بیان اینکه رأفت جمهوری اسلامی تاکنون حکم مفسد فی‌الارض را درباره موسوی و کروبی اجرا نکرده است گفت: همان طوری که مردم وقایع 18 تیر را فراموش نمی‌کنند خاطرات کودتای نافرجام 88 را نیز از یاد نمی‌برند بنابراین آنان می‌توانند توبه کنند اما این که توبه آنان پذیرفته شود یا خیر، امری است که رهبری باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها