کد خبر: ۱۵۱۴۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
ملی پوش سابق والیبال ایران با تحسین عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی گفت: موفقیت‌های والیبال پله پله و در یک پروسه زمانی خیلی طولانی شکل گرفت.

محمد محمد کاظم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: عملکرد تیم ملی والیبال دیگر نیازی به تعریف کردن ندارد. آنقدر ملی پوشان خوب کار کردند و همه راضی بودند که جای هیچ حرفی باقی نماند. فکر می‌کنم با این بازی‌های خوب، تیم ملی سطح انتظارات را بالا برده است و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: به نظر من برنامه‌ریزی دقیق فدراسیون والیبال مهمترین دلیل برای موفقیت‌ تیم ملی است. فدراسیون گذشته و فدراسیون جدید برنامه ریزی خوبی انجام دادند و پروسه زمانی خیلی طولانی طی شد تا والیبال پله پله پیشرفت کند.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران با اشاره به نزدیکی مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم کار تیم ملی در شرایط فعلی خیلی دشوار است زیرا سطح انتظارات بسیار بالا رفته است. ما حریفانی داریم که بالاخره سابقه سنگینی در والیبال آسیا دارند و نمی‌توان آنها را دست کم گرفت. درست است که می‌گویند ایران حالا قدرت اول آسیاست اما اینطور هم نیست ایران بتواند به راحتی همه حریفان آسیایی را 3بر صفر شکست دهد.

محمد کاظم ادامه داد: خوشبختانه با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند و تجربه‌ای که در لیگ جهانی بدست آوردند قطعا شانس بالایی برای قهرمانی در آسیا داریم. فقط نباید حریفان خود را دست کم بگیریم.

پشت خط‌ زن سابق والیبال ایران درباره مصدومیتش نیز گفت: خدارا شکر مصدومیت من خیلی بهتر است و نسبت به سال قبل شرایط خیلی بهتری دارم. تمرینات خود را از نیمه دوم فروردین آغاز کرده‌ام و خدارا شکر آمادگی خوبی دارم. فعلا تمرینات خود را دنبال می‌کنم. هنوز با هیچ تیمی قرار داد نبسته‌ام تا ببینم چه پیش می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها