کد خبر: ۱۵۱۴۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
ملی‌پوش سابق فوتبال که بعد از رهایی از بند مصدومیت به راه‌آهن پیوسته، هدفش کسب سهمیه آسیایی با این تیم است.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روندی که برای پشت سر گذاشتن مصدومیت طی کرد، توضیح داد: من یک فصل فوتبالی کامل مصدوم بودم و در این مدت سعی کردم ضعف‌هایی که گفته می‌شد را برطرف کنم. یکسری از این ضعف‌ها بدنی بود که با انجام تمرین زیر نظر بدنساز اختصاصی برطرف شد. سپس در کلاس مربیگری سطح C آسیا شرکت کردم،‌چون می دانستم از لحاظ علم فوتبال هم باید پیشرفت کنم. شرایطش هم مهیا بود و وقت کافی برای این کار را داشتم.

وی ادامه داد: در زمان مصدومیتم از فدراسیون فوتبال تماس گرفتند و پیشنهاد همکاری با تیم ملی زیر 14 سال ایران شد. من هم با کمال میل قبول کردم و تیم توانست با توجه به میزبانی مشهد در گروهش اول شده و به مرحله پایانی صعود کند. بعد از این مسابقات هم با پیشنهاد آقای دایی به راه‌آهن رفتم و زیر نظر غلامپور تمرین کردم.

طالب‌لو همچنین درباره پیوستنش به راه‌آهن در فصل جدید،‌ اظهار کرد: یکسری موضوعات برایم ارزش بیشتری دارد. دوره ای که مصدوم بودم مربیانی مثل ویسی و ابراهیم زاده به من لطف زیادی داشتند و در تیم شان تمرین می‌کردم تا از فوتبال دور نشوم. این باعث دلگرمی‌ام بود. به هر حال من دینی هم به راه‌آهن داشتم،‌ چون چند ماه در کنارشان بوده ام، با آمدن ابراهیم زاده هم انگیزه مضاعفی پیدا کردم تا در این تیم بمانم. از طرفی کار کردن با مربی‌ای مثل آقای بشرزاد برایم مهم بود. بنابراین با نظر کادر فنی و نظر مساعد ابراهیم زاده با راه‌آهن قرارداد بستم.

به گزارش ایسنا، وحید طالب‌لو در حالی به راه‌آهن پیوسته که حامد فلاح زاده، نیز با این تیم قرارداد بسته و با توجه به این که ابراهیم زاده به این دروازه‌بان اعتقاد بسیار دارد، احتمال بازی نکردن طالب‌لو است.

طالب‌لو در این باره تاکید کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی را به خودم جلب کنم، اما دروازه‌بان‌های دیگر هم شرایط خوبی دارند و در پایان نظر کادر فنی همه چیز را مشخص می‌کند.

دروازه‌بان راه‌آهن همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بستن بازوبند کاپیتانی به او پیشنهاد شده است، گفت: باشگاه راجع به این موضوع تصمیم گرفته است و بازیکنانی مثل پاشایی و زارعی کاپیتان‌های تیم هستند.

طالب‌لو در ادامه با بیان این که نظر دادن درباره مدعیان لیگ هنوز زود است به ایسنا گفت: باید وارد بازی‌ها شویم تا مدعیان خودشان را معرفی کنند. به هر حال بیشتر تیم‌ها تغییر و تحول زیادی داشته‌اند و نمی‌توان پیش‌بینی در موردی آینده‌شان کرد. اما هدف راه‌آهن مشخص است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به سهمیه آسیایی برسیم. کل مجموعه هم یک دست و یک دل برای به دست آوردن‌اش تلاش می‌کنند .

طالب‌لو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت بعد از رهایی از بند مصدومیت، فوتبالش را در استقلال شروع کند، عنوان کرد: من فقط باید راجع به تیم خودم صحبت کنم و به صلاح نیست درباره استقلال حرف بزنم. چون نه شرایط این تیم را می‌دانم و نه دوست دارم درباره‌اش صحبت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها