کد خبر: ۱۵۱۳۵۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران و هافبک استقلال، در کمپ استقلال حاضر شد و همراه سایر آبی پوشان تمرین کرد.
تمرین دیروز استقلال از ساعت 19 با حضور تمامی آبی پوشان در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد.





جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران و هافبک استقلال، در کمپ استقلال حاضر شد.

وی به محض ورود، خوش‌وبشی گرم با بازیکنان داشت و در ادامه به سمت سیدمهدی رحمتی رفت و او را به آغوش کشید تا اینچنین به تمامی شایعات، خاتمه دهند.



این مهم باعث شد تا تمامی عکاسان حاضر در کمپ، خوش‌و‌بش گرم این دو را سوژه عکاسی خود کنند.



هواداران دو بنر به محل تمرین استقلال آورده بودند که روی یکی عکس فتحاله زاده چاپ شده بود و روی آن نوشته شده بود: "کارهای بزرگ مردان بزرگ می خواهد".  بر روی بنر دوم نیز عکس قلعه نویی چاپ شده بود و روی آن نوشته شده بود" تو آخرین طبیبی که لحظه های آخر به داد ما رسیدی".

حضور فتح‌ اله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این نوبت تمرینی تیم، مهمترین اتفاق تمرین آبی‌پوشان بود. فتح‌اله‌زاده در حالی وارد کمپ تمرینی استقلال شدند که هواداران حاضر در تمرین استقبال بسیار پرشوری از ایشان داشتند. آنها با سر دادن شعارهایی، از مدیرعامل استقلال بابت بستن تیمی بزرگ برای فصل جدید تشکر کرده و به او خسته نباشید می‌گفتند.



امیر قلعه‌نویی در بدو ورود مدیرعامل استقلال به کمپ، استقبال گرمی از ایشان داشت. فتح‌اله‌زاده در بدو ورود به سمت اتاق مربیان رفت و خوش‌وبشی با منصور پورحیدری، دکتر نوروزی، میرشاد ماجدی، علی امیری، سیروس دین‌محمدی، ستار همدانی، شاهرخ بیانی، علیرضا اکبرپور و ایوب اصغرخانی داشت.

سرمربی استقلال در ادامه ضمن تشکر از مدیرعامل استقلال برای ساختن تیمی قدرتمند، بابت جذب بازیکنان موردنظر و همینطور تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی، به فتح‌اله‌زاده خسته نباشید گفت.



مدیرعامل استقلال هم در پاسخ سرمربی استقلال این چنین گفت: مهمترین خرید امسال ما، حفظ شما در استقلال بود. امیدوارم همراه شما و بازیکنان خوب‌مان با کسب نتایج مهم، بتوانیم قهرمان آسیا شویم و این مهم را به هواداران تقدیم کنیم.

فتح‌اله‌زاده پس از حضور در اتاق مربیان، در میان استقبال شدید هواداران که او را روی دوش خود گرفته بودند، وارد زمین تمرینی تیم شدند. بازیکنان استقلال به همین جهت بلافاصله به سمت مدیرعامل رفته و به وی خوشامد گفتند.



مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان تیم اظهار داشت: از همه شما تشکر می‌کنم. به همه شما متعصب‌ها افتخار می‌کنم و خودتان بهتر می‌دانید که امسال چه وظیفه سنگینی روی دوش‌تان است که آن هم کسب قهرمانی آسیاست. ستاره سوم اولویت کار ماست و همانطور که می‌دانید 20 یا 25 سال طول می‌کشد تا ستاره جدید به دست بیاید و حالا ما در نزدیکی آن هستیم. شما لیاقت رسیدن به این افتخار را دارید و ان‌شاءالله با کمک خدا و تلاش شم بتوانیم قهرمان آسیا شویم چون الان بهترین زمان برای رسیدن به این مهم است. پس از این مهم، عکس تیمی بازیکنان، کادر و مدیرعامل هم توسط عکاسان گرفته شد.

با اتمام صحبت‌های مدیرعامل برای بازیکنان، این تماشاگران بودند که با تشویق‌های خود، از مدیرعامل استقلال باز تشکر کردند. فتح‌اله‌زاده سپس به میان تماشاگران رفت و برای لحظاتی از روی سکوها، نظاره گر تمرین تیمش شد. پس از گذشت 20 دقیقه از زمان تمرین، مدیرعامل باشگاه در میان تشویق شدید حاضران، محل تمرین را ترک کرد.



بیش از 3 هزار نفر، برای تماشای این نوبت از تمرین به کمپ استقلال آمده بودند.



این نوبت تمرینی بدون غایب برگزار شد.

جواد نکونام و آندرانیک تیموریان که به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده‌اند، زیر نظر حاج قاسم به دویدن دور زمین و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.



امیرحسین صادقی نیز به فیزیوتراپی پرداخت.

دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه، جلسه‌ای کوتاه با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال داشت.

اعضای کادرفنی استقلال پس از اتمام تمرین عصر امروز تیم، به فوتبال دست گرمی پرداختند.



امیر قلعه نویی، مجید صالح، حمید بابازاده، کریم بوستانی، ایمان عالمی، ستار همدانی و مهدی فنونی زاده از جمله حاضران در این بازی بودند که حدود 45 دقیقه به طول انجامید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها