کد خبر: ۱۵۱۲۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم ملوان:
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «در حال حاضر نه بازيکن پرسپوليسم و نه تاکنون با علي دايي کار کردم اما با حرف‌هايي که از بچه‌ها شنيدم مي‌دانم دايي مديريت بالايي دارد.»
شنبه‌شب مهرداد اولادي در تيم منتخب جام جهاني 98 مقابل تيم‌ملي 2014 به ميدان رفت. اين بازيکن معتقد است مسئولان بايد با نظم و ترتيب بيشتري مسابقه را برگزار مي‌کردند تا به بازيکنان 98 اداي احترام مي‌شد.

 

* بازي چطور بود؟

- اين يک بازي نمادين بود، اما مي‌توانست با برنامه‌ريزي و نظم بيشتري انجام شود. ما از ساعت 20 به استاديوم آمديم و تا ساعت يک شب در زمين حضور داشتيم. واقعا نظم و انضباط کم بود و همانطور که ديديد بازي فقط يک نيمه برگزار شد.

 

* بازيکنان تيم 98 را چطور ديدي؟

- با آنکه پا به سن گذاشته بودند اما خيلي خوب از تجربه‌شان استفاده کردند.

 

* کدام بازيکنان اين تيم هميشه در يادت هستند؟

- باقري، علي دايي، خداداد عزيزي، مهدوي کيا و عابدزاده بازيکناني بودند که هميشه در ياد و خاطره‌ام هستند که متاسفانه آنها در اين بازي نبودند اما حميد استيلي در ميدان حاضر بود و...

 

* 5 گل هم خورديد؟

- فوتبال همين است. اما اين بازي نمادين بود و بازيکنان 2014 بايد ذره‌اي با قديمي‌ها راه مي‌آمدند. بازيکنان 98 سنشان زياد است و نمي‌توانند مانند قبل بازي کنند اما بازيکنان تيم‌ملي حال حاضر در کوران مسابقات بوده و از آمادگي بالايي برخوردار بودند.

 

* کدام تيم را بيشتر دوست داري؟

- بازيکنان تيم 98 در دوره خودش بزرگ بودند اما بعد از گذشت 16 سال تيم‌ملي حال حاضر با اقتدار به جام جهاني صعود کرده و عملکرد خوبي داشته به همين علت هر دو تيم را مي‌پسندم.

 

* وزير ورزش حرف خاصي به تو زد؟

- نه! حرف خاصي نبود. فقط خوش و بش کرد.

 

* به تيم‌ملي دعوت مي‌شوي؟

- بستگي به عملکرد خودم دارد. بايد در تيم باشگاهي‌ام عملکرد خوبي داشته باشم. حيف که بازي‌هاي ما مانند پرسپوليس و استقلال مستقيم پخش نمي‌شود اما ايرادي ندارد، من بايد مقابل تيم‌هاي بزرگ خوب باشم.

 

* چرا نفت؟

- اول از اينکه هدف اصلي من حضور در يک تيم تهراني بود. مي‌خواستم به تيمي بيايم که آرامش داشته باشم و سر وقت پولم را بگيرم. مي‌خواستم با آدم‌هاي روراست کار کنم به همين دليل نفت را انتخاب کردم که با خيال راحت به فوتبالم فکر کنم.

 

* يعني تيم‌هاي قبلي به تو پول نمي‌دادند؟

- منظورم اين نيست که تيم‌هاي سابق پولم را نمي‌دادند، پول برايم در اولويت نيست. من از پرسپوليس و ملوان زياد پول نگرفتم، وقتي هم رفتم امارات پولم را بخشيدم.

 

* پرسپوليس فصل جديد را چطور مي‌بيني؟

- دو تيم پرسپوليس و استقلال قبل از اينکه به مربي خوب نياز داشته باشند، مديريت قوي مي‌خواهند. در استقلال قلعه‌نویي کارش را خوب بلد است. در حال حاضر نه بازيکن پرسپوليسم و نه تاکنون با علي دايي کار کردم اما با حرف‌هايي که از بچه‌ها شنيدم مي‌دانم دايي مديريت بالايي دارد و به همين دليل بهترين گزينه براي پرسپوليس است. همچنين مديريت رويانيان هم حرف ندارد و اين دو نفر پرسپوليس را تبديل به قطب بزرگ فوتبال کردند.

 

* اما خيلي‌ها معتقدند با جدايي انصاري‌فرد و کريمي اين تيم بي‌ستاره است و خط حمله زهرداري ندارد؟

- در حال حاضر ستاره براي تيم بازي نمي‌کند بلکه هر تيمي نياز به نيروي جواني دارد که پرسپوليس در اين مورد خوب کار کرده.

 

* هنوز از پرسپوليسي‌ها ناراحتي؟

- خير، قبلا شايد ناراحت بودم اما در حال حاضر به اين موضوع فکر نمي‌کنم. مقصر خودم و پايم بود که شکست. بدشانسي آوردم. 16 سالم بود که به پرسپوليس آمدم و در 20 سالگي راهي ليگ امارات شدم. خيلي‌ها الان به پرسپوليس مي‌روند اما من 7، 8 سال پيش به اين تيم پيوستم. در حال حاضر خدا را شکر مي کنم و... اما بهترين دوره فوتبالم را در ملوان گذراندم.

 

* اگر به پرسپوليس گل بزني پشتک مي‌زني؟

- خير، من فقط پشتک‌هايم را براي پرسپوليس مي‌زنم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها